;
coinex

حاملان تلفن همراه در اروپا قصد مسدود کردن همه تبلیغات اینترنتی را دارند

تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از آزار دهنده ترین نیازهای عصر تلفن همراه ماست. ما دوست نداریم که آنها را مشاهده کنیم، اما بدون آنها، چه کسی می داند که چه تعداد وب سایت و خدمات وجود دارد. با این حال، حداقل یک شرکت مخابراتی تلفن همراه در اروپا برای شروع به مسدود کردن نمایش همه تبلیغات آنلاین بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند شما آماده به نظر می رسد، هر چند نه لزوما به نفع شما. هدف، به نظر می رسد، امتحان مقابله با گوگل و شکستن سلطه آنها بر روی سیستم تبلیغات در وب است.

تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از آزار دهنده ترین نیازهای عصر تلفن همراه ماست. ما دوست نداریم که آنها را مشاهده کنیم، اما بدون آنها، چه کسی می داند که چه تعداد وب سایت و خدمات وجود دارد. با این حال، حداقل یک شرکت مخابراتی تلفن همراه در اروپا برای شروع به مسدود کردن نمایش همه تبلیغات اینترنتی آنلاین بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند شما آماده به نظر می رسد، هر چند نه لزوما به نفع شما. هدف، به نظر می رسد، امتحان مقابله با گوگل و شکستن سلطه آنها بر روی سیستم تبلیغات در وب است.

این اطلاعات از یک گزارش جدید از Financial Times می آید، که برای منابع از یک حامل ناشناس اروپایی ذکر شده است. این حامل گفته است که در حال حاضر نرم افزار مسدود کردن تبلیغات اینترنتی نصب شده است و قصد دارد آن را قبل از پایان سال فعال کند. بنا به گزارش های چند حامل دیگر قصد انجام همان کار را، با هدف شروع جلوگیری از تبلیغات گوگل، مایکروسافت، یاهو، و دیگر غول های بازار دارند.

جزئیات کمی از شرکت ها در این مرحله وجود دارد، اما اگر حاملان این طرح را انجام دهند، نرم افزار به عنوان یک سرویس انتخابی برای مشتریان فعال می شود. این امر باعث می شود کاربران از دیدن تبلیغات اینترنتی در هنگام مرور وب در گوشی های هوشمند خود جلوگیری کنند، اما دیدن تبلیغات اینترنتی در برنامه هایی مانند توییتر و فیس بوک مسدود نمی شود.

دو دلیل اصلی که حاملان در اروپا می خواهند چنین حمله ای به گوگل و دیگران کنند به نظر می رسد به منظور کاهش استفاده از پهنای باند، و اعمال فشار تبلیغ اینترنت در به اشتراک گذاری برخی چیزها برای درآمد خود باشد.

این باید هشداری برای طرفداران بی طرفی اینترنت باشد، همچنین مسدود کردن همه تبلیغات مانند این در برابر رفتار تمام داده ها برابر است. علاوه بر این که یک ضربه به گوگل است، این کار برای شرکت ها و خدماتی که بر روی تبلیغات برای آگاهیِ مردم از محصولاتشان تکیه دارند نیز مخل می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطلب خوبی بود.

    پاسخ