;
coinex

برخی از گوشی های لومیا 930 بروزرسانی کریتیکال دریافت می کنند

اگر شما یک لومیا 930 بخصوص ورژن قفل نشده ی آن را دارید، ممکن است لازم باشد درست همین الان به دنبال بروزرسانی آن باشید، در نتیجه یک پچ کریتیکال جدید برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

اگر شما یک لومیا 930، بخصوص ورژن قفل نشده ی آن را دارید، ممکن است لازم باشد درست همین الان به دنبال بروزرسانی آن باشید، زیرا یک پچ کریتیکال جدید برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

متاسفانه این بروزرسانی ۲ نمی باشد، بلکه تنها برای یک سری از دستگاه ها فراهم آمده است. در عوض به تازگی برای رفع مشکل گوشی های لومیا 930 ای که بطور تصادفی راه اندازی مجدد می شوند یک پچ طراحی شده است. این پچ به وسیله ی بعضی از کاربرانی که به طور غیر منتظره ای پیام بروزرسانی را دریافت کرده اند، کشف شده است. هنوز مشخص نیست که کدام حاملان و موقعیت ها این بروزرسانی را دریافت می کنند.

مایکروسافت رسما این بروزرسانی و خطاهایی که می تواند رفع کند را تایید کرد، هرچند شرکت ارائه اطلاعات بیشتر را رد کرده است. بر اساس پست آن ها:

“ما یک مشکلی را در بعضی از ورژن های ویندوز فون 8.1 تشخیص داده ایم که ممکن است باعث خاموشی های پی در پی گوشی شود. یک بروز رسانی کریتیکال این مشکل را رفع خواهد کرد.”

در حال حاضر هیچ نشانه ای از هیچ تغییر دیگری وجود ندارد، اما رفع راه اندازی های مجدد تصادفی همیشه چیز خوبی است. اگر با این مشکل از قبل مواجه شدید و با این بروزرسانی آنرا رفع کرده اید از طریق بخش نظرات آن را به ما اطلاع دهید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر