;
coinex

بنا به گزارش ها اپل واچ بعدی دارای یک دوربین چت تصویری است

اولین اپل واچ ممکن است به فروشگاه ها رسیده باشد، اما این شایعات را در مورد آینده این گجت پوشیدنی کوپرتینو متوقف نمی کند. منابع 9to5Mac  ادعا می کنند که در حال حاضر اپل برنامه های بزرگی برای نسل دوم اپل واچ خود دارد و برجسته ترین آنها یک دوربین جلو برای تماس های ویدئویی است

اولین اپل واچ ممکن است به فروشگاه ها رسیده باشد، اما این شایعات را در مورد آینده این گجت پوشیدنی کوپرتینو متوقف نمی کند. منابع 9to5Mac ادعا می کنند که در حال حاضر اپل برنامه های بزرگی برای نسل دوم اپل واچ خود دارد و برجسته ترین آنها یک دوربین جلو برای تماس های ویدئویی است – بله، شما به رویای ابزار بازرسی و ارتباط چهره به چهره با استفاده از مچ بند خود خواهید رسید. اگر هر تغییری در نقشه راه یا مشکلات تدارکات تحت پوشش اتفاق بیفتد، این ویژگی می تواند متوقف گردد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که این اتفاق برای سال 2016 خواهد افتاد.

اگر شما دوست ندارید آیفون خود را به اطراف بکشانید، ارتقاء گزارش شده برای اپل واچ بعدی ، می تواند یک ارزش بزرگ باشد. البته هنوز هم نیاز به گوشی خود برای همگام سازی و به روز رسانی خواهید داشت، اما اپل واچ چیپ ست وای فای جدیدی می گیرد که با آن استقلال بیشتری دریافت می کند. شما می توانید به دوستانتان پیام دهید و از بسیاری از برنامه ها استفاده کنید بدون هیچ گونه نگرانی از اینکه تلفن خود را در گوشه دیگری از خانه رها کرده اید.

مشخص نیست که این مچ بند ترفندهای جدید دیگری در فروشگاه داشته باشد. با این حال، اخبار نشت شده نشان می دهد که نسخه دوم اپل واچ هر کسی را راضی نخواهد کرد. اپل گزارشی راجع به عمر باتری نداده است که معلوم شد بهتر از حد انتظار است – مدل های آینده باید تمام روز شارژ نگه دارند. همچنین، خبرچینان ادعا می کنند که اپل در حال بررسی مدل های مجلل جدید بین نسخه فولاد و طلای جامد اپل واچ است، البته کاهش قیمتی گزارش نشده است. هرچند جای تعجب نیست اگر قیمت مدل جدید بیشتر شود، هنوز هم ممکن است مقدار زیادی از فضای بازار را برای این بهبود رها کنند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر