;
coinex

فرهنگ سازمانی اپل ؛ سری و مرموز

فرهنگ سازمانی اپل ؛ سری و مرموز فرهنگ سازمانی اپل آنقدر سری و مرموز است که برخی از کارمندان نمی دانستند که مشغول به کار بر روی اولین آیپد بودند تا زمانی که تا استیو جابز به روی صحنه از آن پرده برداری کرد.

فرهنگ سازمانی اپل آنقدر سری و مرموز است که برخی از کارمندان نمی دانستند که مشغول به کار بر روی اولین آیپد بودند؛ تا زمانی که استیو جابز به روی صحنه از آن پرده برداری کرد.

اپل به این شهرت دارد که در عملیات روزانه خود بسیار مرموز است. گاهی اوقات، حتی ممکن است کارکنان ندانند که در حال کار بر روی چه محصول خاصی هستند، یکی از کارآموزهای سابق اپل که درخواست کرده فقط با نام بِرَد (Brad) به او اشاره شود این موضوع را به بیزنس اینسایدر گفته است.

برد در طول زمانی که در کمپانی اپل مشغول به کار بود، با یک کارمند تمام وقت – که بر روی اولین آیپد قبل از انتشار آن در سال 2010 کار کرده بود – صحبت کرد. این کارمند به برد گفت که او مشغول به کار بر روی صفحه نمایش 9.7 اینچی به مدت یک یا دو سال بوده، اما نمیدانست چرا.

برد گفت: “آنها نمی دانستند این پروژه یک گوشی بزرگ است یا یک لپ تاپ کوچک، آنها هیچ ایده ای نداشتند. این داستان تا عرضه محصول ادامه داشت که استیو جابز بر روی صحنه رفت و آیپد را نشان داد که تازه آن زمان آنها متوجه شدند این چیزی است که ما در طی دو سال گذشته بر روی آن کار می کردیم.”

برد اذعان داشت که از این حد پنهان کاری سیستم کمپانی اپل به شدت شگفت زده شده است. او گفت:”این که آنها می توانند این کار را انجام دهند به شدت اعجاب انگیز است، چرا که تیم های مختلفی را جمع کرده اند.”

کارکنان در مورد پروژه های خود تنها اطلاعات اولیه مورد نیاز را می دانند که گاهی اوقات همکاری دشوار می شود، زیرا شما همیشه نمی توانید از همکاران خود مشاوره بخواهید.

برد همچنین اضافه کرد: این باعث می شود کار روزانه فوق العاده سخت شود به دلیل اینکه گاهی اوقات که شما در حال کار روی چیزی هستید و با در درک کد یک تیم دیگر با مشکل مواجه می شوید، اجازه ندارید بروید و از آنها سوال کنید.”

برد اولین کسی نیست که از چگونگی مخفی کاری اپل در زمان توسعه محصول صحبت به میان می آورد. در گذشته در ماه آوریل، یک توسعه دهنده برنامه با بیزنس اینسایدر در مورد اینکه دیدن آزمایشگاه اپل واچ قبل از زمان راه اندازی رسمی آن چگونه بوده است، صحبت کرد. مچ دست توسعه دهندگان بازرسی می شد تا ثابت شود قصد دزدین آن را ندارند.

حال به نظر شما دلیل پیشرفت کمپانی اپل با این مخفی کاری ها چه چیز می تواند باشد؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط هم رو اپل زوم کردیدا 😀

    پاسخ