;
coinex

این تکنولوژی فضایی می خواهد زمین را از خطر حمله ی شهاب سنگ ها حفظ کند

خطر حمله ی شهاب سنگ ها  آژانس فضایی در سراسر جهان، با انتشار جزئیات برنامه هایش برای حفاظت نژاد بشر از سناریوی انقراض دایناسور، ۳۰ ام ژوئن را روز جهانی شهاب آسمانی نامگذاری کرد.

خطر حمله ی شهاب سنگ ها

آژانس فضایی در سراسر جهان، با انتشار جزئیات برنامه هایش برای حفاظت نژاد بشر از سناریوی انقراض دایناسور، ۳۰ ام ژوئن را روز جهانی شهاب آسمانی نامگذاری کرد.

آژانس فضایی اروپا یک ویدئو نمایشی از پیشنهادش که ماموریت برخورد با شهاب سنگ می باشد را تهیه کرده، که هدف آن منحرف کردن یک شهاب سنگ با ” برخورد جنبشی” یک موشک بزرگ که مانند یک توپ استخر به صخره های فضایی برخورد می کند، می باشد.

این امکان وجود دارد که به عنوان محافظت بتوانیم با استفاده از تکنولوژی مشابه یک شهاب سنگ غنی از پلاتین بگیریم وا برای کم هزینه کردن بیش از چندین بار ماموریت، آنها را در دسترس قرار دهیم.

در همین حال موزه ی امریکایی Natural History یک ویدئو از خودشان با شرح چندین طرح پیشنهادی دیگر از انحراف شهاب سنگ، منتشر کردند. این طرح ها شامل شکستن شهاب سنگ ها به قطعات کوچکتر و هدایت این قطعات کوچکتر به درون اقیانوس می باشد. این ویدیو در زیر قابل مشاهده می باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر