;
coinex

تاریخ انتشار و نطق اصلی آیفون 6s آشکار شد

تاریخ انتشار و نطق اصلی آیفون 6s. در یکی از گزارشات مشکوک مربوط به آیفون 6S از دو هفته گذشته، M.I.C Gadget نشان می دهد که فروش آیفون اپل در جمعه 18 سپتامبر (27 ام شهریور ماه) آغاز خواهد شد، اجرای سخنرانی های اصلی دقیقا یک هفته قبل از آن خواهد بود.

در یکی از گزارشات مشکوک مربوط به آیفون 6S از دو هفته گذشته، M.I.C Gadget نشان می دهد که فروش آیفون اپل در جمعه 18 سپتامبر (27 ام شهریور ماه) آغاز خواهد شد، اجرای سخنرانی های اصلی دقیقا یک هفته قبل از آن خواهد بود. با ارجاع به منابع فاکسکان – تولید کننده تجهیزات اصلی آیفون اپل – تاریخ انتشار آن پاییز خواهد بود و موازی با انتشار اپل قبلی، سپتامبر راه اندازی خواهد شد، اما ما خیلی از ادعای زائد این گزارش که ادعا می کند این گوشی در 11 سپتامبر اعلام خواهد شد مطمئن نیستیم. تاریخی با پشتوانه یک داستان که فورا همه را جریح خواهد کرد – به خصوص کسانی که در ایالات متحده هستند- به نظر می رسد بسیار بسیار بعید است که بهترین شرکت کشور آمریکا در روز عزای ملی (روز حادثه 11 سپتامبر سال 2001)، محصول بزرگ بعدی خود را اعلان کند.

معمولا جمعه های ماه سپتامبر مورد علاقه کوپرتینو برای ارتقاء گوشی های هوشمند سالانه خود است، جمعه روز 18 ام می تواند روز پول سازی برای اپل به حساب آید. این جمعه در سال 2014 در روز 19 سپتامبر بود که هر دو آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، ما را با تغییرات اساسی در طراحی خود، مشعوف کردند. اما موضوع اصلی برای آن دستگاه ها، که دید زود هنگامی نیز از اپل واچ به ما دادند، ده روز قبل از آن در سه شنبه 9 سپتامبر اتفاق افتاد .بنابراین، اگر هر چیزی اتفاق بیفتد، انتظار می رود امسال، نمایشگاه از روز سه شنبه 8 ام شروع شود و قطعا 11 ام نخواهد بود.

موضوع مهمی که این گزارش اشاره می کند این است که ” اینسایدر فاکسکان ” ظاهرا اطلاعات را تایید کرده و همچنین به اینکه یک مدل آیفون صورتی ممکن است وجود داشته باشد نیز، اشاره کرده است.

صحبت از یک پردازنده سریعتر LTE از Qualcomm، فورس تاچ، دوربین بسیار بهبود یافته و دیگر پیشرفت ها نیز بوده است.

پیش بینی شما از اتفاقاتی که در 18 سپتامبر خواهد افتاد چیست؟ به نظر شما اپل چه چیزی برای عرضه خواهد داشت؟ دیدگاه خود در این رابطه با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر