coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

با بیلد ۱۰۱۶۶ از ویندوز ۱۰، مایکروسافت وای فای نیز احیا می شود

مایکروسافت برای انتشار سیستم عامل جدیدش، بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰، آماده می باشد و در نهایت به عنوان بخشی از این روند، شرکت، مایکروسافت وای فای (Microsoft Wi-Fi) را به عنوان قابلیتی که همراه با ویندوز ۱۰ می آید، آزمایش کرد.

مایکروسافت برای انتشار سیستم عامل جدیدش، بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰، آماده می باشد و در نهایت به عنوان بخشی از این روند، شرکت، مایکروسافت وای فای (Microsoft Wi-Fi) را به عنوان قابلیتی که همراه با ویندوز ۱۰ می آید، آزمایش کرد.

اینسایدرهای منطقه ی سیاتل (Seattle) که از بیلد جدید سیستم عامل استفاده می کنند، در حال حاضر می توانند با برنامه ی وای فای مایکروسافت کار کنند و برای دسترسی به اینترنت آن را خریداری نمایند. همانطور که گفتیم، این برنامه در حال حاضر فقط برای کسانی که در سیاتل هستند در دسترس می باشد، اما به گفنه ی مایکروسافت به زودی به بقیه ی جاهای ایالت متحده نیز می رسد.

مایکروسافت وای فای نسخه ی دوباره مارک شده و بروز شده از اسکایپ وای فای (Skype Wi-Fi) است و سرویسی است که به کاربران امکان خرید اعتبار برای استفاده از سایت های پولی را می دهد. مایکروسافت با ارائه دهندگان متعدد در سراسر جهان برای ارائه ی خدمات همکاری کرده است.

کسانی که دوست دارند کار با آن را تجربه کنند می توانند به آسانی با کلیک بر روی آیکون شبکه در نوار ابزار و انتخاب “Buy Wi-Fi from Windows Store” به آن دسترسی داشته باشند. سیستم، از اعتباراتی که شما تاکنون برای خرید برنامه ها و یا موزیک از استور، از آن استفاده می کردید، استفاده می کند و بنابراین بهتر است سعی کنید که در هیچ زمانی آنلاین نباشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر