;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 5 در 12 آگوست پرده برداری خواهد شد و در 14 همین ماه روانه ی بازار می شود

سامسونگ رسماً به معرفی گلکسی نوت 5 در تاریخ 12 آگوست در نیو یورک خواهد کرد.

به گفته ی منابع بی نام و به نقل از رسانه های محلی، طبق یک گزارش توسط یک انتشارات تایوانی، سامسونگ رسماً به معرفی گلکسی نوت 5 در تاریخ 12 آگوست در نیو یورک می پردازد و چند روز بعد آن را برای خرید در فروشگاه های بزرگ در دسترس خواهد گذاشت.

طبق تعدادی از گزارشات اخیر، به عقیده ی بسیاری از تحلیل گران سامسونگ قصد دارد تا گلکسی نوت 5 را در ماه آگوست به بازار بفرستد تا بتواند آیفون های جدید اپل را تا حدی که می تواند از توجه بازار خارج کند. اگر این گزارشات و تحلیل ها دقیق باشند و سامسونگ قصد داشته باشد که در 14 آگوست گلکسی نوت 5 را به بازار بفرستد، این شرکت قبل از اینکه اپل آیفون 6S و 6S پلاس را به بازار بفرستد، حدود یک ماه فرصت برای کار دارد چرا که بعد از آن، این گوشی ها در بازار با هم تصادم و رقابت خواهند داشت.

هر 4 فبلت قبلی گلکسی نوت سامسونگ در نمایشگاه سالانه ی IFA در برلین رونمایی شده اند که معمولاً در سپتامبر برگزار خواهد شد. به نظر می رسد که رئیس شرکت سامسونگ تائید کرده است که امسال نیز همین رویه را در پیش خواهند گرفت.

این گزارش همچنین به تصریح بعضی از مشخصات شایعه شده ی قبلی پرداخت، مانند چیپ ست اگزینیوس سامسونگ که با استفاده از فرآیند 14nm تولید شده است، صفحه نماشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440*2560 و شارژ سریع بدون سیم از جمله ی این ویژگی ها است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر