;
coinex

در نهایت صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 6 اج یک هدف را دنبال می کند

سامسونگ گلکسی اس 6 اج ظاهری زیبا دارد اما تعداد زیادی از قابلیت هایی که در لبه ی کناری صفحه نمایش گلکسی نوت اج معرفی شده بود را از دست داده است.  سامسونگ به وضوح می داند که این گوشی با ایراداتی همراه است و یک نرم افزار جدید به نام برنامه لبه (اج) اختراع کرده است که "برای استفاده در سازماندهی و اجازه دادن دسترسی سریع کاربران به اپلیکیشن هایی که اخیرا استفاده شده اند انجام می گیرد".

سامسونگ گلکسی اس 6 اج ظاهری زیبا دارد اما تعداد زیادی از قابلیت هایی که در لبه ی کناری صفحه نمایش گلکسی نوت اج معرفی شده بود را از دست داده است.

سامسونگ به وضوح می داند که این گوشی با ایراداتی همراه است و یک نرم افزار جدید به نام برنامه لبه (اج) اختراع کرده است که “برای استفاده در سازماندهی و اجازه دادن دسترسی سریع کاربران به اپلیکیشن هایی که اخیرا استفاده شده اند انجام می گیرد”. این به این معنی است که این قسمت به صورت قسمتی جداگانه بر روی تلفن های هوشمند، نرم افزار هایی را پیشنهاد می دهد که بر روی لبه نمایشگر اس 6 اج و در آینده بر روی مدل اس 6 اج پلاس قرار خواهند گرفت.

افتخار اج

در حال حاضر مشخص نیست که در آینده اپلیکیشن های اج شامل فروشگاه نرم افزارهای جدید برای دانلود خواهد بود و یا فقط شامل ویژگی های است که هم اکنون بر روی گوشی قابل دریافت هستند.

هم اکنون اضافه کردن قابلیت هایی به قسمت کناری صفحه ی نمایش در اولویت سامسونگ قرار دارد.

اکثر مردم از پتانسیل بکری که در راه اندازی چنین صفحه نمایش منحصر به فردی وجود دارد، سخن می گویند و ما نیز امیدوارم که این غول تکنولوژی کره ای بتواند قابلیت ها و ویژگی های مناسبی را به این لبه ی شگفت انگیز، اضافه نماید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر