;
coinex

فیس بوک می خواهد دستیار مجازی خود را به نام مانی پنی ایجاد کند

دستیاری مجازی مانند سیری، کورتانا ، اکو وGoogle Now به نام Moneypenny

به نظر می رسد ممکن است به زودی کمپانی فیسبوک دستیاری مجازی مانند سیری، کورتانا ، اکو و Google Now به نام مانی پنی (Moneypenny) را تست کند.

با توجه به گزارشی، که از منابع بی نام ذکر شده، فیس بوک، مانی پنی را به عنوان یک ابزار کمکی در داخل پلت فرم پیام رسان محبوب خود ثبت می کند. از آنجا، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از این ویژگی به جستجو و خرید بپردازند. این دستیار ظاهرا، به شما این امکان را می دهد که از افراد واقعی درخواست کمک کنید. متاسفانه، اینها تنها چیزی است که تا کنون در مورد این سرویس می دانیم.

فیس بوک به این معروف است که همیشه در حال تست است تا ببیند چه چیزی بکار می آید، بنابراین حتی اگر مانی پنی واقعی باشد و در حال آزمایش نیز باشد، این لزوما به این معنی نیست که این ویژگی برای کاربران عرضه می شود. در واقع، ایده آن بسیار شبیه برنامه دیگری، به نام Jelly است، که به شما امکان درخواست کمک با وظایف مشابه از افراد واقعی را می دهد. این برنامه موفق شده توجه زیادی را به خودش جلب کند، بنابراین مانی پنی، اگر حقیقی هم باشد با تصویر محدودی که دارد، ممکن است برای کاربران خیلی هیجان انگیز نباشد.

بنابراین بهتر است بگوییم، فیسبوک می داند که چگونه و با کمک پول، دستیار مجازی تولید کند و هنوز نیاز نیست که ما به این شرکت برای انجام کاهش قیمت ها فشار وارد کنیم.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر