;
coinex

HTC One M9 از فردا برای برند AT&T به اندروید 5.1 بروز می شود

از ۱۵ ام ژوئیه AT&T شروع به انتشار اندروید ۵.۱ برای اچ تی سی وان ام ناین (HTC One M9) کرد. این اطلاعات از ارسال یک توییت توسط نایب رئیسِ مدیر تولید، Mo Versi، آمده است. این توییت اشاره می کند که این بروزرسانی علاوه بر اندروید ۵.۱، شامل بهبود دوربین عقب آن هم می باشد.

از ۱۵ ام ژوئیه AT&T شروع به انتشار اندروید ۵.۱ برای اچ تی سی وان ام ناین (HTC One M9) کرد. این اطلاعات از ارسال یک توییت توسط نایب رئیسِ مدیر تولید، Mo Versi، آمده است.

این توییت اشاره می کند که این بروزرسانی علاوه بر اندروید ۵.۱، شامل بهبود دوربین عقب آن هم می باشد. دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی این گوشی، ارتقایی روی دوربین ۴ مگا پیکسلی اولترا پیکسلی است که در گذشته به عنوان دوربین عقب گوشی های HTC One M7 و HTC One M8 استفاده شده است. اما خیلی از کاربران اچ تی سی وان ام ناین از بروزرسانی هایی که به تازگی برای دوربین عقب دریافت کرده اند ناراضی بوده اند.

این توییت اشاره می کند که این بروزرسانی علاوه بر اندروید ۵.۱، شامل بهبود دوربین عقب آن هم می باشد. دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی این گوشی، ارتقایی روی دوربین ۴ مگا پیکسلی اولترا پیکسلی است که در گذشته به عنوان دوربین عقب گوشی های HTC One M7 و HTC One M8 استفاده شده است. اما خیلی از کاربران اچ تی سی وان ام ناین از بروزرسانی هایی که به تازگی برای دوربین عقب دریافت کرده اند ناراضی بوده اند.

از قضا دوربین ۴ مگا پیکسلی اولترا پیکسل که موضوع مورد تمسخر سال های اخیر بود، به عنوان دوربین جلوی اچ تی سی وان ام ناین کارش را به خوبی انجام می دهد. اولترا پیکسل ها با امکان گرفتن سلفی های با کیفیت حتی در شرایط کم نوری، کارشان را به خوبی انجام می دهند.

 می توانید گوشی اچ تی سی وان ام ناین خود را قفل کنید و حتی آن را بعد از تنظیم مجدد کارخانه قفل نگه دارید که این برای زمانی که گوشی خود را گم می کنید و یا دزدیده می شود، می تواند مفید باشد. تنها راه بازگشایی آن این است که خود صاحبان گوشی به اکانت گوگلشان وارد شوند. بعد از بروزرسانی شما می توانید از ولوم اسلایدر برای تغییر تنظیمات استفاده کنید. در قسمت Quick Setting، انیمیشن ها به شما می گویند که آیا تنظیمات روشن هستند یا خیر و شما می توانید برای جلوگیری از کندو کاو دیگران در گوشیتان صفحات مختلف ر ابه صفحه نمایش تان پین کنید.

هنگامی که خواستید عملیات بروزرسانی را انجام دهید اطمینان پیدا کنید که به وای فای متصل هستید و باتری شما حداقل ۵۰% شارژ داشته باشد. اگر این بروز رسانی از همین فردا برای شما در دسترس نبود نگران نباشید، صبور باشید و به این نکته دقت کنید که این بروزرسانی برای اچ تی سی وان ام ناین و برای AT&T خواهد آمد اما این اطمینان را داشته باشید که به زودی نیز برای شما در دسترس خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر