;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی A8 در سنگاپور گواهی دریافت کردند

یک گروه سه نفره از محصولات ساخته شده توسط شرکت سامسونگ توسط سازمان توسعه و اطلاعات مخابراتی کشور سنگاپور (infocomm) تایید شده است.

یک گروه سه نفره از محصولات ساخته شده توسط شرکت سامسونگ توسط سازمان توسعه و اطلاعات مخابراتی کشور سنگاپور (infocomm) تایید شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 5، سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس و سامسونگ گلکسی A8 توسط نمایندگی ذکر شده لیست شده اند که به عنوان سازمان حمایت از تکنولوژی های نو آورانه در این کشور نام گذاری شده است.

در حال حاضر از این سه مدل تنها سامسونگ گلکسی A8 رسما توسط سامسونگ اعلام شده است. این مدل یکی از باریک ترین گوشی های تولید شده توسط سامسونگ تا به امروز می باشد. در این نمونه ی بسیار باریک، تلفن اندازه ای با ضخامت 5.9 میلی متر را داراست. همچنین ویژگی هایی نظیر صفحه نمایشگر AMOLED پیشرفته ی 5.7 اینچی با رزولوشن (وضوح دید) 1080×1920 را شامل می شود، پردازنده اسنپ دراگون 615 آن از نوع 64 بیتی انتخاب شده است و مجهز به یک پردازنده ی 8 هسته ای و با قدرت پردازشی 1.5 گیگا هرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو Adreno 405) 405) است. 2 گیگا بایت رم به همراه 16 گیگا بایت حافظه ی داخلی (12 گیگابایت آن در دسترس کاربر است) در آن دیده می شود. کسانی که نیاز به حافظه ی اضافی دارند می توانند از کارت حافظه 128 گیگا بایتی استفاده کنند. دوربین پشتی آن کیفیت 16 مگا پیکسل و دوربین جلویی کیفیت 5 مگا پیکسل دارد و توسط یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی روشن می ماند. اندروید 5.1 از پیش نصب شده به همراه قابلیت TouchWiz دارد.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی نوت 5 ویژگی های بالا را دارا باشد و سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس، بنا بر شایعات، ورژن 5.7 اینچیِ گوشی محبوب سامسونگ گلکسی اس 6 اج خواهد بود. هر دوی این مدل ها در طول اواسط ماه آینده معرفی می شوند و ممکن است مشخصاتی مشابه را داشته باشند.

نکته ی مهم در مورد شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس حاکی از این است که در روز نیز می توان صفحه نمایشگر آنها را به وضوح مشاهده کرد. در واقع، با توجه به اینکه سازمان، گلکسی اس 6 اج پلاس را در لیست گوشی های خود قرار داده است به نظر این امر واقعی می باشد. البته ما ترجیح می دهیم که اعلانیه ی رسمی را از خود شرکت سامسونگ و قبل از انتشار آن در سراسر دنیا، بشنویم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر