;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس در مقابل اس 6 اج

همان طوری که می بینید اج پلاس کاملاً بزرکتر از برادرش یعنی گلکسی اس 6 اج است

این روزها خبر های بسیاری راجع به سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس شنیده می شود و حالا به لطف مجموعه ای از عکس ها می توان مقایسه ی بهتری از آن نسبت به سامسونگ گلکسی اس 6 اج انجام داد.

از روی تصاویر فاش شده بر روی اینترنت، نه تنها ابعاد گلکسی اس 6 اج پلاس مشخص است بلکه آن را در کنار یک عکس از گلکسی اس 6 اج قرار داده و همان طوری که می بینید آن کاملاً بزرکتر از برادرش یعنی گلکسی اس 6 اج است. در واقع این گوشی ترکیبی از بهترین ویژگی های گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 می باشد.

ابعاد این گوشی 154.4*75.9*6.9 که تقریباً هم اندازه ی آن چیزی است که شنیده شده بود. از سوی دیگر ابعاد گلکسی اس 6 اج 142.1*70.1*7 است، پس آن به هیچ وجه بلند یا پهن نیست.

هر چند که جای تعجب نیست که اس 6 اج پلاس گوشی بزرگتری باشد، شایعه شده است که گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد که آن را به راحتی می توان در قلمرو فبلت ها قرار داد. این گوشی رزولوشن بالاتری را هم نسبت به اس 6 دارد، شایعه شده است که این گوشی رزولوشن  1440*2560 یا 1600*2560 سوپر AMOLED خواهد داشت. پردازنده ی این گوشی هم یا Qualcomm Snapdragon 808 یا Exynos 7422 خواهد بود. گوشی  دارای 3 گیگابایت رم می باشد. دوربین جلوی آن 5 و دوربین عقب آن 16 مگاپیکسل خواهد بود. باتری گوشی نیز 3220 mAh ظرفیت خواهد داشت.

عکس ها، اطلاعات بیشتری راجع به گوشی نشان نمی دهد جز اینکه گوشی از لحاظ طراحی با اس 6 اج تقریباً یکسان است و با دو لبه ی منحنی کامل شده است.

این گوشی احتمال بسیار زیاد در تاریخ 12 آگوست پرده برداری خواد شد، به محض معرفی، از تاریخ 12 آگوست در فروشگاه های آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت . در این رویداد سامسونگ گلکسی نوت 5 و همچنین اولین ساعت هوشمند سامسونگ نیز معرفی خواهند شد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر