;
coinex

رویداد عرضه آنر 7 در بریتانیا برای روز 27 آگوست برنامه ریزی شده است

آنر 7 ماه گذشته در چین پرده برداری شد و قرار است در ماه آگوست به بریتانیا راه یابد. آنر یک مراسم مطبوعاتی در لندن برگزار می کند، که در آن جزئیات بیشتر در مورد راه اندازی آنر 7 در کشور را اعلام خواهد کرد. اطلاعات زیادی در این مرحله موجود نیست، جز این واقعیت که همان طور که وعده داده شده بود، این گوشی در انگلستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

آنر 7 ماه گذشته در چین پرده برداری شد و قرار است در ماه آگوست به بریتانیا راه یابد. آنر یک مراسم مطبوعاتی در لندن برگزار می کند، که در آن جزئیات بیشتر در مورد راه اندازی آنر 7 در کشور را اعلام خواهد کرد. اطلاعات زیادی در این مرحله موجود نیست، جز این واقعیت که همان طور که وعده داده شده بود، این گوشی در انگلستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در حالی که در ارائه سال گذشته دیدیم که این دستگاه شامل یک طراحی پلاستیکی شبیه به فلز است، در واقع آنر 7 در پوششی از آلیاژ آلومینیوم قرار دارد. مشخصات آن شامل: 5.2 اینچ صفحه نمایش Full HD، پردازنده 935 Kirin SOC خود هواوی ، سی پی یو 64 بیتی هشت هسته ای (چهار هسته Cortex A53 با توان پردازشی 2.2GHz و چهار هسته Cortex A53 با توان پردازشی 1.5GHz)، جی پی یو Mali-T628 به همراه 3 گیگابایت رم، 64GB حافظه داخلی، حافظه فلش microSD، دوربین 20MP (سنسور سونی IMX230) با فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز، دوربین مقابل 8MP، LTE، AC Wi-Fi، بلوتوث 4.1، NFC، GPS / A-GPS و یک باتری 3،100mAh.

آنر 7 هوشمند از ویژگی های EMUI 3.1 بر روی اندروید 5.0 بهره می برد. همچنین یک سنسور اثر انگشت که در زیر سنسور دوربین عقب قرار دارد، به شما این امکان را می دهد که با یک تب گوشی را باز کنید.

در ماه آگوست اطلاعات بیشتری راجع به در دسترس بودن اونر 7 در انگلستان و قیمت گذاری آن بدست خواهیم آورد. با توجه مشخصات ارائه شده، نظر شما درباره این پرچمدار جدید هواوی چیست؟

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر