;
coinex

راه اندازی ویندوز ۱۰

راه اندازی ویندوز ۱۰. امروز بزرگترین روز سال برای مایکروسافت و طرفدارانش می باشد. ویندوز ۱۰ تنها تا چند ساعت دیگر راه اندازی می شود.

امروز بزرگترین روز سال برای مایکروسافت و طرفدارانش می باشد. ویندوز ۱۰ تنها تا چند ساعت دیگر راه اندازی می شود. همانطور که سیستم عامل جدید از طریق برنامه ی ارتقای رایگان منتشر می شود، ما انتظار داریم اطلاعیه های زیادی را نه تنها از کمپ ردموندی ها بلکه از شرکای بیشمار آن بشنویم.

انتظار می رود اطلاعیه هایی درباره ی مجهز شدن دسکتاپ، لپ تاپ و تبلت های جدید به ویندوز ۱۰ به دستمان برسد.  علاوه بر این، مایکروسافت رویداد هایی را برای طرفداران ویندوز۱۰ در سراسر جهان در فروشگاه های خرده فروش پرچمدارش برای دور هم جمع کردن برنامه های جدید برگزار می کند.

تا آن موقع و تا قبل از شروع بروزرسانی ها ما چندین مقاله ی کلیدی داریم که بهتر است برای بالا بردن آگاهی خود از آینده ی ویندوز یک نگاهی به آنها بیندازید. جزئیاتی در رابطه با عرضه ویندوز 10 را در اینجا شاهد خواهید بود، همچنین بهتر است بدانید که ویندوز 10 قرار است فعالیت های شما را تجسس کند – البته مطمئن باشید که می توانید جلوی این کار را بگیرید، مایکروسافت نیز همواره برای رفع باگ های احتمالی تلاش می کند و … .

کمی صبر کنید، عرضه ویندوز 10 نزدیک می باشد و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که آخرین اخبار مربوط به عرضه این سیستم عامل جدید مایکروسافت را پوشش دهیم.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من که بی صبرانه منتظر عرضه ی نسخه ی نهایی ام.

    پاسخ