;
coinex

مایکروسافت لومیا ۹۴۰، لومیا ۹۴۰ ایکس ال و لومیا ۸۴۰ امسال راه اندازی خواهند شد

با وجود شایعاتی مبنی بر این که مایکروسافت سری لومیا ۹۵۰ را عرضه می کند و لومیا ۹۴۰ را از قلم می اندازد، گزارش جدیدی که امروز به دستمان رسید چیز دیگری را نشان می دهد.

با وجود شایعاتی مبنی بر این که مایکروسافت سری لومیا ۹۵۰ را عرضه می کند و لومیا ۹۴۰ را از قلم می اندازد، گزارش جدیدی که امروز به دستمان رسید چیز دیگری را نشان می دهد. بر اساس این گزارش ها مدل های بعدی که قرار است از ردموند بیاید، مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس ال نامیده خواهد شد و همچنین یک گوشی مدل مایکروسافت لومیا ۸۴۰ نیز در راه است. این سه گوشی تا آخر امسال در دسترس قرار می گیرند و انتظار می رود هر سه گوشی دارای کلید های لمسی بر روی صفحه نمایش باشند.

از قابلیت های لومیا ۹۴۰ که انتظار می رود نمایان گردد یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ می باشد که با تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل در اینچ کار می کند. پردازشگر داخلی آن اسنپ دراگون ۸۰۸، ۶۴بیتی و ۶ هسته ای با پردازنده ی مرکزی ۱.۸ گیگا هرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ (Adreno 418) می باشد. ۳ گیگا بایت رم به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا داخل آن کار شده است و دارای یک دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی می باشد. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری توان گوشی را تامین می کند و ویندوز ۱۰ موبایل هم از قبل روی آن نصب می شود.

لومیا ۹۴۰ ایکس ال به صفحه نمایشی بزرگتر به اندازه ی ۵.۷ اینچ مجهز می شود اما همان کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ QHD را خواهد داشت که با تراکم پیکسل ۵۱۵ پیکسل در اینچ کار می کند. این واحد را چیپ ست اسنپ دراگون ۸۱۰ (Snapdragon 810) می گرداند که دارای یک پردازنده ی ۸ هسته ای ۲ گیگا هرتزی با یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ (Adreno 430) می باشد. همانند لومیا ۹۴۰ دارای رم ۳ گیگا بایتی به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا است. دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی دارد و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری توان گوشی را تامین می کند. ویندوز ۱۰ موبایل هم از پیش روی آن نصب خواهد شد.

هر دو گوشی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال از جنس پلاستیک پلی کربنات ساخته شده اند و ضخامت آنها ۷-۸ میلی متر خواهد بود.

لومیا ۸۴۰ در یک رنج متوسط کار می شود به این معنی که این گوشی احتمالا با صفحه نمایش ۵ اینچی ارائه خواهد شد که دارای قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از ۲ سیم کارت، دوربین عقب ۱۳-۱۴ مگا پیکسلی PureView  و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی می باشد و به لحاظ طراحی هم شبیه به نوکیا لومیا ۸۳۰ خواهد بود.

یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت در آفریقای جنوبی اعلام کرد که ویندوز ۱۰ موبایل در نوامبر منتشر خواهد شد و اساسا دلیل اینکه گزارش امروز می گوید که گوشی های جدید تا قبل از پایان سال در دسترس خواهند بود را توضیح می دهد. مایکروسافت قطعا دوست دارد که دو مدل سطح بالا در بازار برای فصل تعطیلات داشته باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر