;
coinex

رونمایی از نسخه جدید ماوس پرچمدار لاجیتِک، MX Anywhere 2

روزدوشنبه لاجی تک از آنچه که پیشرفته ترین ماوس قابل حمل این شرکت نامیده می شود، رونمایی کرد. لاجی تک MX Anywhere 2 یک ماوس بی سیم قابل حمل است که در اصل نسخه قابل حمل ماوس بی سیم MX Master می باشد

روز دوشنبه لاجیتِک (Logitech) از آنچه که پیشرفته ترین ماوس قابل حمل این شرکت نامیده می شود، رونمایی کرد. لاجی تک MX Anywhere 2 یک ماوس بی سیم قابل حمل است که در اصل نسخه قابل حمل ماوس بی سیم MX Master می باشد که لاجی تک در مورد آن ادعا می کند که از بهترین ترکیب بین برقراری ارتباط، اندازه و کاربرد آسان برخوردار است.

ام ایکس اِنیوِر 2 توسط سنسور لیزر Dakfield لاجی تک کار می کند که به اشاره گر قابلیت کار بر روی هزاران سطح متفاوت از جمله شیشه را می دهد. این دستگاه قابلیت ارتباط از دو طریق را دارد، یا با استفاده از گیرنده همگام ساز پیکو و یا از طریق فناوری هوشمند بلوتوث.

روزدوشنبه لاجی تک از آنچه که پیشرفته ترین ماوس قابل حمل این شرکت نامیده می شود، رونمایی کرد. لاجی تک MX Anywhere 2 یک ماوس بی سیم قابل حمل است که در اصل نسخه قابل حمل ماوس بی سیم MX Master می باشد

همانند ام ایکس مستر، ام ایکس انیور 2 هم قادر به برقراری ارتباط همزمان با سه دستگاه است. به طور مثال اگر شما بتوانید که برای دسک تاپ، نوت بوک و تبلت خود تنها از یک ماوس استفاده کنید، هم کار راحت تری خواهید داشت و هم می توانید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید (البته فقط با در نظر گرفتن اینکه اگر بخواهید برای هر یک از دستگاه ها یک ماوس گران قیمت داشته باشید). برروی این ماوس یک دکمه اضافی برای تعویض بین دستگاه های متصل در نظر گرفته شده است.

آنهایی که با ماوس های لاجی تک آشنایی دارند، از چرخ بسیار پر سرعت آن هم استقبال خواهند کرد. این عملکرد به شما اجازه می دهد که به سرعت، یک متن طولانی یا صفحه اینترنتی را مرور کنید و سپس ماوس را به حالت عادی برگردانید تا از دقت بیشتری برخوردار شوید.

لاجی تک می گوید MX Anywhere 2 با یک بار شارژ کردن تا دو ماه دوام می آورد. هنگامی که سطح باتری آن رو به کاهش است، در مدت زمان یک دقیقه می توانید آن را برای دو ساعت شارژ کنید. این ماوس توسط یک کابل مایکرو یو اس بی استاندارد شارژ می شود و در حین شارژ شدن هم قابل استفاده است.

MX Anywhere 2 در اواخر این ماه با قیمتی بالغ بر 129.95 دلار به بازار عرضه می شود.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر