;
coinex

لو رفتن سونی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت بدون یو اس بی نوع C توسط شایعات جدید

خبرهای فاش شده خیلی زیادی در مورد دو دستگاه سونی جدید در چند روز گذشته وجود داشته که به احتمال زیاد در نهایت، اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت خواهند بود. در ابتدا، گفته بودیم که آن ها هم تراز آیفون 6 خواهند بود، چند روز پس از آن  تصویر خوبی از اسکنر های اثر انگشت دربافت کردیم که گزارش شده است، داخل کلید پاور (خاموش/روشن) و روی لبه این گوشی ها قرار گرفته اند.

خبرهای فاش شده خیلی زیادی در مورد دو دستگاه سونی جدید در چند روز گذشته وجود داشته که به احتمال زیاد در نهایت، اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت خواهند بود. در ابتدا، گفته بودیم که آن ها هم تراز آیفون 6 خواهند بود، چند روز پس از آن  تصویر خوبی از اسکنر های اثر انگشت دربافت کردیم که گزارش شده است، داخل کلید پاور (خاموش/روشن) و روی لبه این گوشی ها قرار گرفته اند.

شایعه جدیدی که امروز توسط همان منبع فاش شده، به ما اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت را از پایین نشان می دهد. به لطف جدیدترین تصاویر معلوم می شود که این دستگاه ها، پورت های یو اس بی نوع C نداشته اما در آن ها مایکرو یو اس بی معمولی جاسازی خواهد شد.

هیچ دریچه واضحی روی پورت ها وجود ندارد، موضوعی که می تواند دو معنی داشته باشد: یکی اینکه ، آنها ضد آب و  ضد غبار نخواهند بود، یا اینکه سونی همان تکنولوژی را به کار می گیرد که می توان روی اکسپریا M5 (تلفن ضد آب و غبار و بدون دریچه) پیدا کرد.

در خصوص آنچه که به این دو دستگاه سونی که به طور رسمی اعلام نشده اند مربوط می شود، می توان گفت که این شانس وجود دارد که ما رونمایی از آن ها را در نمایشگاه تجاری IFA امسال ببینیم. در واقع سونی این خبر را منتشر کرده که میزبان یک سخنرانی اصلی در 2 سپتامبر خواهد بود که به ما این امیدواری را می دهد که این دو دستگاه، در آن تاریخ  برای اولین بار دیده خواهند شد. باید امیدوار ماند.

.

منبع: Phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر