;
coinex

معرفی BlackBerry Passport Silver Edition

فبلت بلکبری سیلور ادیشن با طراحی صنعتی همراه با یک بدنه فولادی، لبه های منحنی و یک صفحه نمایش مربعی شکل عرضه شده و با سیستم عامل Blackberry 10 OS 10.3.2 کار می کند. بلکبری با رونمایی از بلکبری پاسپورت، کلکسیون پاسپورت خود را گسترش می دهد. این گوشی در وهله اول با ظاهر و با سیستم عامل جدیدش از دیگر مدل های پاسپورت متمایز می شود.

فبلت بلکبری سیلور ادیشن با طراحی صنعتی همراه با یک بدنه فولادی، لبه های منحنی و یک صفحه نمایش مربعی شکل عرضه شده و با سیستم عامل Blackberry 10 OS 10.3.2 کار می کند. بلکبری با رونمایی از بلکبری پاسپورت، کلکسیون پاسپورت خود را گسترش می دهد. این گوشی در وهله اول با ظاهر و با سیستم عامل جدیدش از دیگر مدل های پاسپورت متمایز می شود. BlackBerry Passport Silver Edition از هم اکنون در فروشگاه اینترنتی این شرکت (ShopBlackBerry) در آمریکای شمالی با قیمت 549 دلار در دسترس است. آنهایی که سریع تصمیم بگیرند و تا 19 ماه آگوست این فبلت را خریداری کنند در کنار این دستگاه تجهیزات رایگان مانند یک قاب ویژه انعطاف پذیر همراه با یک شارژر رو میزی به ارزش 130 دلار دریافت خواهد کرد.

در هفته های آینده قرار است این فبلت در کشورهای دیگر مانند آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، هلند و اسپانیا هم از طریق فروشگاه بلکبری عرضه شود. فروشگاه های اینترنتی دیگر مانند Carphone ,Warehouse ,Selfridges و Amazon.com و همچنین توضیع کنندگان در مناطق خاص هم تعداد محدودی از این فبلت را عرضه خواهند کرد.

اسکات ونگر (Scott Wenger) رئیس بخش طراحی بلکبری می گوید: هدف ما آوردن محصلاتی به بازار است که از مدرن ترین فناوری و  طراحی هدفمند برخوردار باشند و BlackBerry Passport Silver Edition دقیقا همین اهداف را به شکل واحد نمایان می کند. این دستگاه جدید ترین پلت فرم بلکبری را همراه با قابلیت های اضافه شده مانند کیبورد فیزیکال که مشابه به کیبورد های لمسی است و همچنین یک طراحی صنعتی بهینه شده ترکیب می کند.

بلکبری پاسپورت به یک صفحه نمایش مربعی 4.5 اینچی با تناسب اضلاع 1:1 مجهز شده است که از توانایی تفکیک 1440*1440 برخوردار بوده و تراکم پیکسل 453 ppi را ایجاد می کند. این صفحه نمایش توسط شیشه Corning Gorilla Glass 3 حافظت می شود. این فبلت همچنین از یک دوربین 13 مگا پیکسلی با تثبیت کننده تصویر اپتیکال، دیافراگم f/2.0 و فلاش ال ای دی برخوردار است و امکان فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل و 60 تصویر در ثانیه را به کاربر می دهد. دوربین جلویی 2 مگا پیکسلی با 720 پیکسل فیلم برداری می کند.

فبلت بلکبری سیلور ادیشن با طراحی صنعتی همراه با یک بدنه فولادی، لبه های منحنی و یک صفحه نمایش مربعی شکل عرضه شده و با سیستم عامل Blackberry 10 OS 10.3.2 کار می کند. بلکبری با رونمایی از بلکبری پاسپورت، کلکسیون پاسپورت خود را گسترش می دهد. این گوشی در وهله اول با ظاهر و با سیستم عامل جدیدش از دیگر مدل های پاسپورت متمایز می شود.

موتور این دستگاه توسط یک پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 801 کوالکام با سرعت ساعت 2.2 گیگا هرتز و یک پردازشگر گرافیکی آدرنو 330 کار می کند که توسط یک رم 3 گیگا بایتی پشتیبانی می شود. حافظه داخلی 32 گیگا بایتی را می توان با کمک مایکرو اس دی تا 128 گیگا بایت ارتقا داد. باتری غیر قابل تعویض این فبلت از توان 3450 میلی آمپر بر ساعات برخوردار بوده و به گفته تولید کننده با در نظر گرفتن استفاده ترکیبی تا 30 ساعت دوام می آورد.

تبادل اطلاعات این دستگاه از طریق LTE ،HSPA+ ،WLAN 802.11a/b/n/ac، بلوتوث 4، NFC و GPS صورت می گیرد. برای شارژ و اتصالات دیگر از درگاه یو اس بی 2 استفاده می شود. امکان اتصالات دیگر مانند HDMI ،VGA، درگاه دیسپلی 1.1 و 1.2 و همچنین DVI از طریق ایستگاه روی میزی میسر می شود.

از جمله تجهیزات گوشی بلکبری پاسپورت می توان از بلندگو و 4 میکروفون این دستگاه نام برد. فناوری صوت طبیعی بلکبری در این گوشی ادغام شده تا در حین مکالمات تلفنی یا اینترنتی با توجه به صدای پس زمینه، کیفیت صوترا به شکل خودکار تنظیم کند. وزن این گوشی هوشمند 205 گرم بوده، ابعاد آن 13.14*9.05 سانتی متر و قطر آن 9.3 میلی متر می باشد. به لطف صفحه کلید خازنی بهبود یافته اکنون کاربران قادر به انجام کارهایی می باشند که معمولا از طریق یک صفحه نمایش لمسی صورت می گیرد. از طریق این کیبورد می توان اکنون صفحات اینترنتی را مرور کرد، واژه های پیشنهادی را رد یا قبول کرده و با استفاده از کلید ها از تمام امکانات صفحه نمایش برخوردار شد. بدنه پشتی این گوشی کاملا صاف و جلا داده شده تا بهتر در دست قرار بگیرد. لبه های منحنی در اطراف دوربین جلو و قاب محافظتی دور دوربین پشتی از صدمه خوردن به این گوشی جلوگیری می کنند.

تولید کننده این گوشی از سیستم عامل BlackBerry 10 OS 10.3.2 استفاد کرده که از ویژگی هایی مانند BlackBerry Assistant ،BlackBerry Blend و Amazon Appstore برخوردار است. کاربران می توانند برای دستیابی به اپلیکیشن ها از طریق BlackBerry World و فروشگاه آمازون اقدام کنند. در آنجا جدید ترین بازی ها مانند Minecarft-Pocket Edition ،Candy Crush Saga ،Pinterest ،Temple Run 2 و Cut the Rope 2 در دسترس قرار دارند.

اولین منشی دیجیتالی بلکبری هم از طریق صوت و هم از طریق متن قابل کنترل است و به این ترتیب به کاربران کمک می کند که ایمیل های کاری و خصوصی، حساب های کاربری، دفترچه تلفن، تقویم و کاربرد های دیگر این گوشی را به راحتی مدیریت کنند. منشی بلکبری قادر به تشخیص روش برقراری ارتباط کاربر می باشد. اگر برای او فرمان متنی فرستاده شود، از همان طریق پاسخ می دهد و اگر با او صحبت شود، او هم از طریق مکالمه صوتی جواب می دهد. زمانی که این منشی دیجیتال توسط بلوتوث پیامی دریافت کند، از یک ویژگی خاص برای پاسخگویی استفاده می کند، زیرا این احتمال را در نظر می گیرد که کاربر قادر به دیدن صفحه نمایش نباشد.

.

منبع: cnet


عصرتکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر