;
coinex

هم اکنون نوکیا N1 در اروپا برای سفارش در دسترس است

نوکیا ان۱ (Nokia N1). تبلت نوکیا ان ۱ (Nokia N1) که در ابتدا تنها در چین و تایوان منتشر شد، هم اکنون در اروپا هم به فروش می رسد.

تبلت نوکیا ان ۱ (Nokia N1) که در ابتدا تنها در چین و تایوان منتشر شد، هم اکنون در اروپا هم به فروش می رسد.

مشتریان برای خرید تبلت می توانند آن را از طریق Nokiashop.co.uk سفارش دهند و به نظر می رسد که ظرف ۴۸ ساعت می توانند آن را دریافت کنند و با ۵ پوند اضافی  آن را ظرف ۲۴ ساعت تحویل می گیرند. هم اکنون سفارشات از اروپا نیز تنها با ۱۵ پوند اضافی پذیرفته می شود.

قیمت این تبلت ۲۱۹ پوند (حدود ۳۴۲ دلار و ۳۱۴ یورو) می باشد. این نکته را هم باید ذکر کنیم که وب سایت Nokiashop.co.uk زیر نظر خود نوکیا نیست، اما به نظر می رسد که متعلق به یک شرکت مستقر در بریتانیا است که نمایندگی رسمی فروش ان۱ را بر عهده دارد.

نوکیا ان ۱ که توسط فاکسکان (Foxconn) تولید شده، اندروید ۵ لالی پاپ سفارشی با لانچر Z نوکیا را اجرا می کند. این تبلت با ضخامتی بسیار نازک (۶.۹ میلی متر) است و از آلومینیوم ساخنه شده است. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایشی ۷.۹ اینچی با کیفیت ۲۰۴۸×۱۵۳۶، پردازشگر ۴ هسته ای  اینتل اتم (Intel Atom Z3580) با سرعت ۲.۳ گیگا هرتز همراه با پردازنده ی گرافیکی ۵۳۳ مگا هرتزی PowerVR G6430، دوربین ۸ مگا پیکسلی، وب کم ۵ مگا پیکسلی، رم ۲ گیگا بایتی، ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی و باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری.

از نقطه نظر اتصال هم می توان گفت، بلوتوث ۴ و وای-فای ۸۰۲ را پشتیبانی می کند.

این تبلت به زودی در هند هم منتشر می شود و به نظر می رسد که در آمریکای شمالی در دسترس قرار نمی گیرد. اما قصد داریم زمانی که اخبار بیشتری را در این زمینه شنیدم برای شما بیان کنیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ظاهرش که خیلی حرفه ای، سخت افزارشم در حد قیمتش، در کل خوشم اومد

    پاسخ