;
coinex

24 اکتبر، گرد هم آیی ابر قدرت های کلش اف کلنز در جشنواره ClashCon

این اولین بار است که ClashCon کلشر های سراسر دنیا را دور هم جمع می کند. شما هم می توانید در این جشن بزرگ در هلسینکی شرکت کنید و در کنار دیگران سوار بر هوگ شوید، دیوار ها را منفجر کرده یا خرگوش پرتاب کنید.

این اولین بار است که ClashCon کلشر های سراسر دنیا را دور هم جمع می کند. شما هم می توانید در این جشن بزرگ در هلسینکی شرکت کنید و در کنار دیگران سوار بر هوگ شوید، دیوار ها را منفجر کرده یا خرگوش پرتاب کنید.

این واقعه منحصر به فرد را تجربه کنید

شرکت کنندگان در این مراسم، انجمن کلش را به شکلی تجربه خواهند کرد که تا کنون مانند آن را ندیده اند، در کنار بهترین و با تجریه ترین بازیکنان و تیم تولید کننده این بازی، که اکنون بخشی از زندگی ما شده است.

تماشا چیان شاهد نبرد بین بهترین کلن ها خواهند بود که برای به دست آوردن افتخارات متفاوت با یکدیگر می جنگند، همراه با تفسیر و تعامل زنده توسط کاربران مجرب یوتیوب. شما می توانید یک روز تمام را جشن بگیرید. خوراکی و نوشیدنی رایگان و همچنین بسته های کادویی ویژه، همه این ها در هزینه بلیط این همایش بزرگ محسوب شده است. البته این تمام چیزی نیست که برای شرکت کنندگاه در نظر گرفته شده است. شما یقینا شگفت زده خواهید شد.

جزئیات جشنواره ClashCon

تاریخ: 24 اکتبر 2015

مکان: مرکز نمایش و همایش هلسینکی، فنلاند

Messukeskus Expo and Convention Centre

MESSUAUKIO 1, HELSINKI, FINLAND 00521

اطلاعات بلیط، حمل و نقل و اسکان

مبلغ بلیط یک روزه این جشن بزرگ 99 یورو (حدودا 110 دلار) می باشد. شرکت کنندگان با پرداخت این مبلغ از تمام مزایا و امکانات ClashCon برخروردار خواهند بود. در صدر امکانات بلیط ورود به کهکشان کلش، استفاده از غذا و نوشیدنی رایگان، غنائم جنگ کلش، دیدار و گفتکو با کاربران یو تیوب، کلن های مختلف، کارگاه های آموزشی کلش، جشنواره و خیلی چیزهای دیگر خواهد بود.

نحوه خرید بلیط:

اگر سن شما بالاتر از 18 سال است، پس می توانید این بلیط را از سایت clashcon.eventbrite خریداری کنید.

روش های رسیدن به محل برگزاری این همایش مسلما برای ساکنین  فنلاند و کشورهای همسایه آن آسان تر از دیگران است، زیرا آن ها بدون نیاز به روادید، می توانند حتی با اتوبوس یا قاطر هم خودشان را به هلسینکی برسانند. ولی اگر شما موفق به اخذ ویزا شدید، باید به فکر رزرو به موقع بلیط هواپیما یرای هلسینکی باشید.

دوستانی که ساکن سوئد و استونی می باشند، می توانند از استکهلم و تالین با کشتی خود را به هلسینکی برسانند.

به هرحال از هر طریقی که به پایتخت فنلاند برسید، در آنجا می توانید از وسائل نقلیه عمومی برای رسیدن به محل برگزاری جشنواره استفاده کنید.

برای انتخاب محل مناسب جهت اسکان می توانید به سایت هتل هایی مراجعه کنید که روابط دوستانه ای با کاربران کلش دارند و مطمئنا برای تاریخ برگزاری این جشنواره پیشنهادات ویژه ای را در نظر گرفته اند.

در کنار شرکت در این جشنواره شما می توانید از ویژگی های دیگر هلسینکی، مانند مراکز خرید و دیدنی های این شهر استفاده کنید. یکی از زیبا ترین مکان ها برای اسکان شما، ساحل زیبای Töölö Bay است که با پای پیاده تنها 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

شما می توانید در مراکز خرید از خوراکی ها و غذا های سنتی فنلاند بهره مند شوید یا در یکی از هتل های ساحلی با خوردن ماهی تازه کمی به سلامتی خود کمک کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: clashcon.clashofclans


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر