;
coinex

رندر CAD اپل آیپد مینی ۴ ، بدنه ای به ضخامت ۶.۱ میلی متری را نشان می دهد

رندر CAD اپل آیپد مینی ۴. نسل چهارم اپل آیپد با ضخامتی ۶.۱ میلی متری که دقیقا به ضخامت اپل آیپد ایر ۲ سال گذشته است، می آید.

حدود یک ماه پیش، گزارشی از چین ادعا کرد که برخی از اطلاعات درباره ی اپل آیپد مینی۴ (Apple iPad mini 4) را ارائه می دهد. طبق این گزارش، این نسل چهارم اپل آیپد با ضخامتی ۶.۱ میلی متری که دقیقا به ضخامت اپل آیپد ایر ۲ که سال گذشته عرضه شد، می آید.

دیروز یک رندر از اپل آیپد مینی ۴ به صورت آنلاین در یک وبلاگ تکنولوژی فرانسوی (Nowhereelse) به بیرون درز کرد. این رندر CAD لو رفته، با آشکار کردن یک تبلت اپل آیپد مینی که از نظر طراحی به خصوص ضخامت بدنه ی ۶.۱ میلی متری، مشابه آیپد ایر ۲ می باشد، گزارش قبلی را معتبر تر می سازد.

قبل از سال ۲۰۱۴، هنگامی که اپل آیپد مینی ۳ را معرفی کرد، بسیاری از طرفداران از این تبلت فشرده نا امید شدند. به این دلیل که این دستگاهی که اپل با Retina عرضه کرد، تنها تغییری که در مقایسه با آیپد مینی ۲ کرده بود؛ نام آن (mini 3) و همچنین اسکنر اثر انگشت Touch ID آن بود.

در این مرحله ، از اینکه اپل قصد دارد آیپد مینی ۴ را به چه مشخصات داخلی ای مجهز کند، هیچ اطلاعاتی نداریم. اما به این قضیه خوشبین هستیم که پردازشی قوی را در آن شاهد خواهیم بود.

اپل، آیپد های جدید خود را در اکتبر رونمایی می کند، اما اگر شایعات اخیر را باور کنیم، اپل آیپد های جدید (یک مینی جدید، ایر جدید و همچنین اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی) رسما در تاریخ ۹ سپتامبر و در کنار سری های آیفون 6S معرفی می شوند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر