;
coinex

دموی یک نمونه ی اولیه از گوشی زوک با صفحه نمایش شفاف

گوشی زوک با صفحه نمایش شفاف. ZUK استارتاپ مورد حمایت لنوو، اولین گوشی خود را با نام Z1  که برخی از مشحصات آن بسیار عالی می باشد، اعلام کرد.

ZUK استارتاپ مورد حمایت لنوو، اولین گوشی خود را با نام Z1 که برخی از مشحصات آن بسیار عالی می باشد، اعلام کرد. این گوشی به همراه ویژگی هایی از جمله صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ، پردازشگر اسنپدراگون ۸۰۱، رم ۳ گیگا بایتی، ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با OIS می آید. شاید از بهترین ویژگی های این گوشی بتوان به باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، سنسور اثر انگشت و کانکتور یو اس بی USB-C و قیمت ۳۰۰ دلاری اشاره کرد.

همه ی این ویژگی ها خوب است، اما به نظر می رسد تیم ZUK در همبن نقطه متوقف نمی شود و برای آن رویاهایی بزرگ، شاید به بزرگی شرکتی مانند سامسونگ در سر دارند، تا آنجا که این رویا را با کار بر روی نمونه ی اولیه ی یک گوشی با یک صفحه نمایش شفاف به نمایش گذاشتند. ما چیزی شبیه به آن را از زمانی که سونی اریکسون اکسپریا پیورنس (Sony Ericsson Xperia Pureness) که گوشی قابلی بود، ندیده ایم ، در حالی که ابتکار زوک در واقع یک گوشی هوشمند است که در حال اجرای بعضی از انواع اندروید، پخش موسیقی، برقراری تماس، نمایش گالری تصویر و … می باشد.

درست است که صفحه نمایش هایی این چنینی با وجود سازندگانی مانند سامسونگ یا ال جی دور از ذهن نیستند و از نظر نسبت شفافیت به دید بهتر هم می شوند، اما این نمونه ی اولیه ی ZUK نشان از چیزهای دیگری دارد که خیلی زود به بازار می آیند.

صفحه نمایش هایی این چنینی با وجود سازندگانی مانند سامسونگ یا ال جی دور از ذهن نیستند ، و از نظر نسبت شفافیت به دید بهتر هم می شوند، اما این نمونه ی اولیه ی ZUK نشان از چیزهای دیگری دارد که خیلی زود می آیند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر