;
coinex

همه چیز در اولین تبلیغات گلکسی نوت 5 حول طراحی آن و قلم بهبود یافته S بود

حال که سامسونگ به طور رسمی از گلکسی نوت 5 پرده برداری کرد، دیگر این گوشی می تواند واردِ کسب و کار و فروش به مردم شود. حتی اگر در سال جاری فقط در چند بازار منتخب منتشر شود، باز هم تبلیغات و معرفی آن ضروری است.

حال که سامسونگ به طور رسمی از گلکسی نوت 5 پرده برداری کرد، دیگر این گوشی می تواند واردِ کسب و کار و فروش به مردم شود. حتی اگر در سال جاری فقط در چند بازار منتخب منتشر شود، باز هم تبلیغات و معرفی آن ضروری است.

این شرکت برای اولین بار تبلیغاتی برای گلکسی نوت 5 در یوتیوب منتشر کرده است و جای تعجب نیست که این کلیپ 30 ثانیه ای بر دو جنبه عمده و جدید این گوشی هوشمند، یعنی طراحی آن و همچنین قلم بهبود یافته و جدید S تمرکز دارد.

زمانی که به قاب نازک دستگاه و پشت خمیده آن نظر می اندازیم، این حس برای ما تداعی می شود که جایگیری آن در یک دست چقدر راحت خواهد بود. مکانیسم فشاری به بیرون انداختن قلم جدید S نیز نشان دهنده یک تغییر عمده نسبت به روش قبلی استخراج قلم از دستگاه است. این بار قلم S ترفندهای جدید و شسته و رفته ای دارد که سامسونگ برخی از آنها را در آگهی خود نشان داده است. قطعا این آگهی اولین تبلیغ از بسیاری از چنین تبلیغاتی است که سامسونگ برای ترویج توجه به سوی گوشی جدید خود پخش می کند، برای مشاهده آنها منتظر باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر