;
coinex

آیپد پرو اپل احتمالاً در نوامبر عرضه خواهد شد

 آیپد پرو اپل احتمالاً در نوامبر عرضه خواهد شد

بعد از شایعات زیاد در 2 سال گذشته، به نظر می رسد که آیپد پرو (iPad Pro) می تواند به واقعیت نزدیک شود. در حقیقت آن می تواند به زودی و در نوامبر امسال عرضه شود.

طبق یک گزارش و به نقل از Ming-Chi Kuo تحلیل کننده شرکت KGI : شایعه ی طولانی مدت راجع به آیپد 12.9 اینچی “iPad Pro” با تولید انبوه در ماه سپتامبر یا اکتبر خواهد آمد. تحلیل ها نشان می دهد که صفحه نمایش بزرگتر به همراه فناوری ForceTouch به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بر روی این صفحه نمایش بزرگ این تبلت حرکت کنند.

همچنین در گزارش آمده است که kuo اعتقاد دارد که Chneg Uei حق انحصاری مونتاژ لوازم جانبی را دریافت خواهد کرد. او همچنان افزود که طبق بازخوردهای بدست آمده راجع به ForceTouch از فروش محصولاتی همچون اپل واچ و مک بوک به نظر می رسد که این تکنولوزی فروش چشم گیری نخواهد داشت؛ اما با توجه به تعهدی که از اپل راجع به ثبات محصولاتش سراغ داریم، شاهد پیاده سازی ForceTouch بر روی تمام محصولات این کمپانی در آینده خواهیم بود.

مدت 2 سال است که راجع به آیپد پرو اخباری را می شنویم. از سال 2013 زمزمه هایی مبنی بر کار کردن اپل بر روی تبلت های بزرگتر به گوش می رسید.

همچنین گفته می شد که اپل روی آیپد 12.9 اینچی با رزولوشن بالا کار می کند. طبق گزارشات به نظر می رسد که این آیپد ترکیبی از مک بوک پرو و مک بوک ایر است ولی بدون کیبورد که با نام آیپد پرو به بازار خواهدآمد.

در 2014 گزارشاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه اپل به دلیل اینکه خرید کاربران کمتر از حد انتظار بود، قصد کاهش فروش تبلت های 10 اینچ و 7.9 اینچی خود را دارد. همچنین گوشی های هوشمند با صفحه ی نمایش بزرگ سامسونگ و دیگر رقبا روی فروش آن تاثیر گذاشته اند. همچنین گفته می شد که اپل به همراه همکارانش به مدت یک سال مشغول کار بر روی صفحه نمایش لمسی بزرگتری بوده است. با وجود اینکه انتظار می رود در ماه آینده شاهد معرفی نسخه های بزرگتر از 4 اینچ آیفون از سوی اپل باشیم اما این کمپانی هنوز برنامه هایش راجع به مهمترین محصولش را به صورت عمومی اعلام نکرده است. اخیرا نیز خبرهایی مبنی بر اینکه این محصول در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد به گوش می رسد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر