coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اچ تی سی وان ام 9 ورایزون، آپدیت 5.1 اندروید را دریافت خواهد کرد

اچ تی سی وان ام 9 وریزون آپدیت 5.1 اندروید را دریافت خواهد کرد

کاربران اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) ورایزون از انتظار برای آپدیت 5.1.1  خسته شده اند. اما این انتظار رو به پایان است و خبر های خوبی در راه است. سرانجام زمان آن فرا رسیده که گوشی شما نیز آپدیت شود…

Mo Versi  نایب رییس مدیریت محصول در HTC در توییتر خود اعلام کرد ورایزون سر انجام آپدیت آبنبات چوبی 5.1 (لالی پاپ) را تایید کرد. او همچنین اشاره کرد که این نرم افزار از 20 آگوست فراگیر خواهد شد.

اما چرا این موضوع انقدر طولانی شد؟ به نظر می رسد که این آپدیت چیزی فراتر از نرم افزار اندروید 5.1 باشد. اچ تی سی پچ Stagefright را به آن اضافه کرده است و باند های 3 و 7 را فعال کرده است.

آیا شما راجع به ضعف Stagefright  که باعث شده است که 95% گوشی های اندروید مستعد ابتلا به حملات MMS بشوند چیزی شنیده اید؟ این موضوع اصلاً شوخی بردار نبود، و باعث شد که تولید کنندگان به فکر مواجهه با این موضوع باشند و آن پچ ها را برای مقابله منتشر کنند. و حالا اچ تی سی وان ام 9 به خوبی محافظت شده است.

آنها به تدریج این آپدیت را برای تمام کاربران قابل دسترسی خواهند کرد و ممکن است شما بلافاصله هشدار آپدیت آن را نبینید. شما می توانید هر چند وقت یک بار به تنظیمات گوشی خود رفته و بررسی کنید که آپدیت برای گوشی شما موجود است یا خیر و لازم نیست که هر دقیقه این کار را انجام دهید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر