;
coinex

ZUK Z1 با اجرای سیانوژن، به صورت بین المللی منتشر خواهد شد

ZUK Z1 با اجرای سیانوژن.  این گوشی در سطح بین المللی منتشر خواهد شد و و زوک اعلام کرده است که  با هدف  انتشار بین المللی با سیانوژن همکاری کرده است.

زوک یک برند جدید از شرکت لنوو می باشد که بنا به توضیحات خودشان، می خواهند آن را در دو جهت اینترنت موبایل و اینترنت اشیا (IoT) هدف گذاری کنند. تا کنون زوک فقط از یک محصول خبر داده است و آن هم گوشی  هوشمند ZUK Z1 می باشد که در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. این گوشی در سطح بین المللی هم منتشر خواهد شد و زوک اعلام کرده است که  با هدف  انتشار بین المللی با سیانوژن همکاری کرده است.

این نسخه ی بین المللی از گوشی زوک، Cyanogen OS 12.1 (می دانیم که سیانوژن یک فریمور یا همان میان افزار و یا نرم افزاری می باشد که بر روی سخت افزار نصب می گردد و چیزی شبیه به سیستم عامل است و بر پایه ی اندروید ساخته شده است) را اجرا می کند، بنابراین از مدل چینی که اندروید لالی پاپ را اجرا می کند، متمایز می باشد.

این گوشی بین المللی ZUK Z1 (جدا از نرم افزار های مختلف) به دستگاهی که در چین فروخته می شود، شبیه خواهد بود. بنابراین این دستگاه هم از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ (همانطور که می بینیم از جدیدترین تراشه استفاده نکرده است) بهره می برد. این گوشی هم قابلیت هایی، از جمله صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی، LTE، اسکنر اثر انگشت، دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی، ۳ گیگا بایت رم، ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی، پورت یو اس بی نوع C و یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را به نمایش می گذارد.

ما دقیقا نمی دانیم که گوشی ZUK Z1 چه موقع و به چه قیمتی در سراسر جهان در دسترس قرار می گیرد، اما تا آنجایی که می دانیم نسخه ی چینی از این گوشی های هوشمند به قیمت ۲۸۵ دلار (حدود ۹۴۰ هزار تومان) عرضه می شوند. زوک اطلاعات بیشتر از این مدل جهانی خود را در تاریخ ۲۱ اوت اعلام خواهد کرد.

این گوشی بین المللی ZUK Z1 (جدا از نرم افزار های مختلف) به دستگاهی که در چین فروخته می شود، شبیه خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر