;
coinex

برنامه ی پخش زنده ی کامکست برای همه ی مشترکین منتشر می شود

برنامه ی پخش زنده ی کامکست. این شرکت هم اکنون این برنامه را برای تمام مشتریان Xfinity در دسترس قرار می دهد.

کامکست می گوید که برنامه ی پخش زنده اش در مدت زمان انتشار محدودش به خوبی کار کرده است، از این رو این شرکت هم اکنون این برنامه را برای تمام مشتریان Xfinity در دسترس قرار می دهد. این برنامه، که Xfinity Share نامگذاری شده است، یک روشی برای پخش استریم های ویدئویی، عکس ها و حتی فیلم های از پیش ضبط شده را ارائه می دهد که نه تنها بر روی تلویزیون های خودتان، بلکه بر روی تلویزیون های سایر مشترکین نیز قابل نمایش است.

این برنامه امکان اشتراک گذاری از گوشی به گوشی را هم به شما می دهد. Xfinity Share قبلا به صورت انحصاری برای مشتریان بسته ی Triple Play بوده اما در حال حاضر این برنامه می تواند توسط مشترکین صدا، ویدئو، خانه و اینترنت در دسترس قرار بگیرد. با این وجود، هنوز هم این دریافت کننده برای دیدن چیزی که شما تلاش می کنید آن را به یک صفحه نمایش بزرگتر ارسال نمایید، به داشتن یک X1 DVR نیاز دارد.

مثلا شما می خواهید مانند تصویر بالا بازی کودک خود را بر روی تلویزیون پدربزرگ و مادربزرگش منتقل کنید، به این صورت می توانید این امر را محقق سازید: ابتدا این برنامه را از آیتونز یا گوگل پلی دریافت کنید، سپس این دستورالعمل ها را دنبال نمایید:

کاربران برای استریم کردن به تلویزیون فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنند: برنامه ی Xfinity Share را باز کنید، “Stream Live” را انتخاب کرده و “Stream to other contacts” را انتخاب کنید، برای شخصی که می خواهید ویدئو را ببیند شماره ی خانه و یا آدرس ایمیل Comcast.com را وارد و روی “Stream” کلیک نمایید. یک نوتیفیکیشن بر روی تلویزیون آن شخص پاپ آپ می شود و در این مرحله کل چیزی که شخص برای مشاهده ی پخش زنده نیاز دارد، کلیک بر روی دکمه ی “Info” روی ریموت X1 TV می باشد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر