;
coinex

دریافت بروزرسانی OxygenOS 2.0.1 برای وان پلاس ۲

دریافت بروزرسانی برای وان پلاس۲. از امروز وان پلاس اولین بروزرسانی برای جدیدترین گوشی هوشمند خود، وان پلاس۲ (OnePlus 2) را منتشر می کند.

از امروز وان پلاس اولین بروزرسانی برای جدیدترین گوشی هوشمند خود، وان پلاس۲ (OnePlus 2) را منتشر می کند. اگر بخواهیم بیشتر روی این موضوع دقیق شویم باید بگوییم که این بروزرسانی برای نوع بین المللی این گوشی وان پلاس۲ می باشد (که OxygenOS را اجرا می کند نه مانند مدل چینی که HydrogenOS را اجرا می کند) و OxygenOS را برای نسخه ی ۲.۰.۱ به ارمغان می آورد.

همانند بسیاری دیگر از بروزرسانی های اخیر که به رقع مشکل امنیتی Stagefright پرداخته اند، این بروزرسانی از وان پلاس هم این مشکل را رفع کرده است. با این وجود این همه ی چیزی نیست که کاربران با این بروزرسانی دریافت می کنند. این آپدیت همچنین شامل بهبود عملکرد باتری، بهبود “منطق و انسجام رابط کاربری” و رفع مشکلات و بهبود های دیگر می باشد. این بروزرسانی OxygenOS 2.0.1 در چند مرحله منتشر می شود و بنابراین همین امروز همه آن را دریافت نمی کنند.

گوشی وان پلاس ۲ که از ۱۱ اوت در دسترس می باشد را می توانید به قیمت ۳۲۹ دلار (حدود ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان) خریداری کنید (اگر دعوتنامه دارید). مانند مدل وان پلاس۱ (OnePlus One) که سال گذشته ارائه شد، این گوشی هم دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد. هرچند که این گوشی قابلیت های جدید زیادی از جمله، پردازشگر کوآلکام اسنپدراگون ۸۱۰ که ۸ هسته ای می باشد، اسکنر اثر انگشت، یک دوربین عقب ارتقا یافته ی ۱۳ مگا پیکسلی، رم ۴ گیگا بایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری ارائه می دهد.

در اوایل این ماه وان پلاس یک بروزرسانی مرتبط با Stagefright برای دارندگان وان پلاس۱ هم ارائه داد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر