;
coinex

گوشی سونی اکسپریا Z5 کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact)

سونی اکسپریا Z5  کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact). انتظار می رود که هر دو مدل سونی اکسپریا Z5 و سونی اکسپریا Z5  کامپکت در سپتامبر و طول نمایش IFA در برلین رونمایی شوند.

انتظار می رود که هر دو مدل سونی اکسپریا Z5 و سونی اکسپریا Z5 کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact) در سپتامبر و طول نمایش IFA در برلین رونمایی شوند. امروز یک تصویری ظاهر شده است که ادعا می شود متعلق به پشت گوشی سونی اکسپریا Z5  کامپکت می باشد. این تصویر یک طراحی Omni Balance را نشان می دهد و به علت قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در کنار آن، دکمه های خاموش و روشن کردن و تنظیم صدا در بغل این گوشی و خیلی پایینتر واقع شده است. این بخشی از طراحی سونی اکسپریا Z5  کامپکت می باشد که در عکس های لو رفته از این گوشی نمایان شده است.

این گوشی احتمالا با ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش ۴.۷ اینچی یا کیفیت تصویر ۱۲۸۰×۷۲۰ اچ دی که با تراکم پیکسل ۳۱۲ پییکسل در اینچ کار می کند همراه می شود. از ویژگی دیگراین گوشی می توان به سیستم روی تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ که حامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ (Adreno 430) اشاره کرد. گفته می شود که ۳ گیگا بایت رم روی بورد آن قرار گرفته است. ما انتظار داریم که این گوشی با قابلیت گواهینامه ی IP 68 همراه باشد.

کمتر از دو هفته ی دیگر رویداد رسانه ای سونی برپا می شود و بنابراین شایعات زیادی از این دو مدل گوشی به بیرون درز می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر