;
coinex

Asus ZenFone 2 Deluxe Special Edition در برزیل رونمایی شد

Asus ZenFone 2 Deluxe Special Edition. این بار ایسوس روز جمعه در برزیل، از نوع دیگری از ایسوس زنفون ۲ (Asus ZenFone 2)، از نسخه ی ویژه لوکس از این گوشی، رونمایی کرد.

آیا ۲۵۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی برای گوشی شما کافی می باشد؟ این بار ایسوس روز جمعه در برزیل، از نوع دیگری از ایسوس زنفون ۲ (Asus ZenFone 2)، از نسخه ی ویژه لوکس از این گوشی، رونمایی کرد. چیزی که این نسخه را “لوکس” و “ویژه” ساخته، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی است که در این گوشی کار شده است. به نظر می رسد این مموری برای ذخیره ی عکس ها، فیلم ها، برنامه ها و فایل های دیگر کافی باشد.

از مشخصات دیگر آن می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی محافظت شده با گوریلا گلس ۳ (Gorilla Glass 3) با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی اشاره کرد. این گوشی از یک پردازنده ی ۸ هسته ای اینتل اتم با سرعت ۲.۵ گیگا هرتزی (Intel Atom Z3580) و یک پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6430 بهره می گیرد. ۴ گیگا بایت رم داخل آن می باشد و یک ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایتی اسلات میکرو اس دی  می تواند برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتر از ۲۵۶ گیگا بایت نیاز دارند مناسب باشد.

یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی Pixelmaster زینت بخش پشت این گوشی می باشد و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری غیر قابل جابجایی با حفظ توان اجرای این گوشی شارژ می شود. اندروید ۵ با این Zen UI در حال اجرا، از پیش بر روی آن نصب شده است. این گوشی ZenFone 2 Deluxe Special Edition با یک نسخه ی منحصر به فرد از بازی مسابقه ای Asphalt 8، و دو پوشش عقب جدید (بافت مشکی با رنگ قرمز و ترکیبی از سفید با قرمز) عرضه می شود. این گوشی اتصال 4G LTE، 3G، وای-فای، بلوتوث ۴ و اتصال GPS را پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین قابلیت هایی همچون دو سیم کارته بودن و توانایی Dual Active و تکنولوژی شارژ سریع Asus Boostmaster را به نمایش می گذارد.

این گوشی ماه آینده در برزیل در دسترس خواهدبود ولی قیمت آن هنوز هم مشخص نیست.

 این گوشی ZenFone 2 Deluxe Special Edition با یک نسخه ی منحصر به فرد از بازی مسابقه ای Asphalt 8، و دو پوشش عقب جدید (بافت مشکی با رنگ قرمز و ترکیبی از سفید با قرمز) عرضه می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر