;
coinex

تبلت Predator 8 سری گیم ایسر وارد مرحله ی تولید شده است

با توجه به افزایش شباهت بیش از حد تبلت ها به یکدیگر انتخاب یک تبلت برجسته و خوب از میان این همه تبلت به کار سختی تبدیل شده است. اگر چه تبلت Predator 8 ایسر که از سری تبلت های مخصوص بازی می باشد و در اوایل سال جاری در طول Computex در تایوان معرفی شد به نظر نمی رسد مشکلاتی این چنینی داشته باشد و تفاوت چشم گیری با دیگر تبلت ها دارد. به نظر می رسد طراحی این تبلت  الهام گرفته از لپ تاپ ها و کامپیوتر های Dell باشد.

همان طوری که از نام تبلت مشخص است اندازه ی صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ است و کاربرد و هدف اصلی ساخت آن بازی است و اعلام شده که در پایان امسال عرضه خواهد شد. بنابر این با این زمان بندی به نظر می رسد که برای عرضه در پایان سال هم اکنون این تبلت درخط تولید قرار گرفته است.

این تبلت از پردازنده ی اینتل X7-Z8700 استفاده خواهد کرد. این یک پردازنده ی 64 بیتی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگا هرتز که تا 2.4 گیگا هرتز هم بالا می رود، می باشد. گفته می شود که تبلت از فناوری Dual Force (ایجاد لرزش در انجام بعضی بازی های خاص) بهره می برد و همچنین یک اسپیکر در هر گوشه آن (مجموعاً 4 عدد) در خود جای داده است تا برای کاربر یک تجربه گیمینگِ کاملا همه جانبه فراهم نماید. سیستم عامل این تبلت اندروید خواهد بود و مانند دیگر تبلت ها دارای دوربین عقب و جلو می باشد.

.

منبع: fonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر