;
coinex

یک فرد 16 ساله ی هندی ادعا کرده است که موتور جست و جوی شخصی اش 47 درصد دقیق تر از گوگل است

یک فرد 16 ساله ی هندی ادعا کرده است که موتور جست و جوی شخصی اش 47 درصد دقیق تر از گوگل است

یک فرد 16 ساله هندی به اسم Anmol Tukrel که ساکن کانادا می باشد، اقتدار گوگل را به چالش کشیده است. او یک موتور جست و جوی شخصی ساخته که ادعا می کند 47 درصد دقیق تر از گوگل است. موتور جست و جو ی Tukrel به عنوان بخشی از یک پروژه برای ارسال به نمایشگاه علوم گوگل طراحی شده بود، که یک رقابت جهانی آنلاین برای دانش آموزان در محدوده سنی 13 تا 18 سال بود.

این فرد که به تازگی کلاس پایه ی 10 ام خود را به اتمام رسانده است در گفت و گو با The Times of India گفت: که در مدت چند ماه طراحی موتور جست و جوی این پروژه را انجام داده است و تقریباً 60 ساعت بخش کد این موتور جست و جو زمان برده است.

بسته ی لوازم توسعه ی او برای انجام این کار شامل یک کامپیوتر با حداقل 1 گیگابایت حافظه ی خالی برای ذخیره سازی، یک محیط برنامه نویسی زبان پایتون و دسترسی به گوگل و نیویورک تامیز بود. در گزارش ذکر شده است که Tukrel برای تست دقت موتور جست و جوی خود به مقالات امسال موجود در نیویورک تایمز استناد کرده است و با توجه به آن دقت این موتور جست و جو را گزارش داده است. او چندین کاربر ساختگی با با علایق مختلف ساخت و تاریخچه ی وبگردی آنها را با هم مرتبط ساخت. سپس این اطلاعات را هم به گوگل و هم به موتور جست و جوی شخصی اش داد و در آخر نتیجه ی بدست آمده از هر موتور جست و جو را با هم مقایسه کرد.

او ادعا کرده است که موتور جست و جویش از گوگل بهتر است زیرا نه تنها به محل حساب کاربری و تاریخچه ی مرور توجه دارد بلکه سعی می کند تا متن را بفهمد و آن را معنی کند.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی بود ممنونم

    پاسخ