;
coinex

فورس تاچ ZTE Axon Mini توسط TENNA تایید شد

فورس تاچ ZTE Axon Mini. ماه گذشته ، ZTE  اولین سازنده ای شد که از یک گوشی هوشمند به همراه فورس تاچ به نام ZTE Axon Mini رونمایی کرد.

ماه گذشته ، ZTE اولین سازنده ای شد که از یک گوشی هوشمند به همراه فورس تاچ به نام ZTE Axon Mini رونمایی کرد. همانطور که بسیاری از شما می دانید، اپل قرار است که فورس تاچ را به عنوان یک قابلیت جدید بر روی گوشی های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس ارائه دهد. در حال حاضر این فورس تاچ که بر روی اپل واچ در دسترس می باشد این امکان را می دهد که بین یک تپ عادی و یک تپ محکمتر بر روی صفحه نمایش فرق قائل شود. به عنوان مثال، هنگامی که در حال تماشای یک ویدیوی یوتیوب هستید، با یک تپ عادی کلیپ آغاز می شود و با یک تپ محکمتر بر روی همان نقطه، ویدیو به سرعت جلو می رود.

امروز یک دستگاه با شماره مدل ZTE B2015 توسط آژانس نظارتی چینی TENNA تایید شد. از آنجایی که شماره مدل A2015 گوشی ZTE Axon Pro می باشد احتمال اینکه این شماره مدل B2015 که توسط TENNA بازدید شده، ZTE Axon Mini باشد، زیاد است. این مدل با یک صفحه نمایش OLED که ۵.۲ اینچی می باشد و کیفیتی معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دارد و با تراکم پیکسل ۴۲۴ پیکسل در اینچ کار می کند، مجهز شده است. از ویژگی های داخلی آن می توان به پردازنده ی ۸ هسته ای با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتز و ۳ گیگا بایت رم اشاره کرد. ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی روی بورد آن می باشد و برای کسانی که به ظرفیت بیشتری نیاز دارند، اسلات میکرو اس دی ۱۲۸ گیگا بایتی قرار داده شده است.

دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسل و یا بیشتر و دوربین جلوی آن ۸ مگا پیکسل می باشد. این گوشی از یک اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند و اندروید ۵.۱.۱ هم از قبل بر وری آن نصب می شود. ضخامت اکسون مینی ۷.۹ میلی متر و وزن آن ۱۵۰ گرم است و در رنگ طلایی عرضه خواهد شد.

یک سوال بزرگ این است که آیا زد تی ای اکسون مینی تا قبل از ۱۱ سپتامبر – که طبق شایعات قرار است مدل های جدید آیفون برای پیش خرید در دسترس قرار بگیرند – به فروش می رسد و همانطور که در نوشته امده، عنوان اولین گوشی هوشمندی که با فورس تاچ همراه می شود را به خود اختصاص می دهد یا خیر. قیمت این گوشی در حال حاضر مشخص نیست.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر