;
coinex

نسخه ی اندرویدی جدید گوگل مپ دسترسی سریع به Street View را فراهم می کند

نسخه ی اندرویدی جدید گوگل مپ دسترسی سریع به Street View را فراهم می کند

Street view گوگل به شما این امکان را می دهد تا دید پانوراما از طریق گوشی موبایلتان به خیابان داشته باشید. همچنین این ویژگی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در امتداد یک خیابان “پیاده روی” کنید (البته به صورت مجازی) و می توانید یک محله را مورد بررسی قرار دهید. آخرین ورژن اندرویدی برنامه ی گوگل مپ نسخه ی 9.13.0 می باشد که شامل لینکی برای پیدا کردن مقصد Street view شما می باشد. تمام کاری که نیاز است تا شما انجام دهید کلیک بر روی تصویر کوچک واقع در سمت چپ پایین صفحه است تا به مقصد مورد نظرتان برسید. این تصویر کوچک زمانی که شما آدرسی را در داخل  برنامه جست و جو کرده باشید و یا قسمتی از نقشه را لمس کنید و انگشت خود را نگه دارید، ظاهر خواهد شد.

اگر شما در حال حاضر گوگل مپ را بر روی گوشی خود نصب دارید، می توانید این برنامه را با رفتن به گوگل پلی و کلیک کردن بر روی My apps، آپدیت کنید. تغییرات دیگری نیز در این آپدیت به وجود آمده است که یکی از آنها به شما اجازه می دهد تا جاهایی را که در نقشه وجود ندارند را از طریق نوار کناری اضافه کنید مانند رستوران ها، فروشگاه ها، کافه ها و مغازه ها . البته رفع اشکالات کلی قبلی نیز در دستور کار این آپدیت قرار گرفته است.

دسترسی سریع از طریق Street View مطمئناً زمانی مفید خواهد بود که شما قصد رفتن به جایی را دارید که تا به حال نرفته اید و برای شما نا آشنا است. در حالی که ممکن است خیلی از شماها تا کنون Street View را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که بسیاری از این تصاویر از درون ماشین ها گرفته شده اند، البته مدل های دیگری نیز در بعضی مکان ها وجود دارد که مثلا در حال پیاده روی، با قایق و یا حتی در هنگام سواری با یک شتر گرفته شده اند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر