;
coinex

ممکن است HTC Aero با چیپست ده هسته ای مدیا تک، به عنوان HTC A9 عرضه شود

HTC A9. ممکن است HTC Aero با چیپست ده هسته ای مدیا تک، به عنوان HTC A9 عرضه شود

نیمه اول سال جاری برای شرکت تایوانی HTC، نیم سالی نبود که انتظارش را داشتند. آنها HTC One M9، آخرین پرچمدار خود را منتشر کردند، و دیدگاهی امیدوارانه به راه اندازی این دستگاه داشتند. اما، زمانی که این گوشی هوشمند اعلان شد، گمانه زنی های مثبت این کمپانی به ناامیدی گروید، و فروش ضعیف آن، به نوبه خود، مقدار قابل ملاحظه ای از درآمد را پایین آورد.

از طرفی ممکن است به یاد داشته باشید که با توجه به گفته شر وانگ، مدیر عامل شرکت HTC، قرار بود این شرکت، یک گوشی بسیار خوب، در ماه اکتبر منتشرکند، که ظاهرا یک گوشی به نام HTC Aero بود. و از سوی دیگر هفته گذشته، شایعات حول یک پرچمدار جدید به نام HTC O2 می گشت که از قرار معلوم دارای ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن1440 × 2560 و با وضوح QHD خواهد بود،و به علاوه با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ همراه می باشد. وجود اسنپدراگون ۸۲۰ به این معناست که زودترین موعد آمدن این دستگاه، در انتهای سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ می باشد.

حال سوال اینجاست که پس چه اتفاقی برای HTC Aero افتاده است؟ با توجه به گزارشات، Aero هنوز هم در راه است، اما به عنوان HTC A9 شناخته شده است. در این گزارشات گفته می شود که HTC A9 با چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک، با نام Helio X20 و یک نمایشگر ۲.۵ بعدی، همراه خواهد بود.

در گزارشات چنین بیان می شود که HTC A9 با دو رنگ طلایی و خاکستری تیره ارائه خواهد شد، قیمت آن نیز بین ۴۷۰ الی ۶۲۶ دلار و دارای دوربینی عالی وبدنه فلزی خواهد بود. امیدواریم که شرکت HTC به زودی برخی از سردرگمی هایی که حول HTC A9 و HTC O2، وجود دارد را روشن کند و منتظریم ببینیم که این کمپانی با پرچمدار بعدی خود چگونه درآمد از دست رفته نیم سال اول را جبران می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر