;
coinex

هدفون Trekz Titanium از طریق هدایت استخوانی گوش شما را مسدود نمی کند

هدفون Trekz Titanium. هدفون Trekz Titanium از طریق هدایت استخوانی گوش شما را مسدود نمی کند

مشکل تعداد زیادی از هدفون هایی که امروزه در بازار وجود دارد این است که این هدفون ها توانایی شما را در شنیدن آنچه که در اطرافتان اتفاق می افتد، از شما می گیرد و در حقیقت گوش شما را مسدود می کند. عدم توانایی شنیدن صداهای اطراف در مواقعی که در حال رانندگی، دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری می باشید، می تواند شما را با مشکلات جدی رو به رو کند. مجموعه ای جدید از گوشی ها که شما را قادر به شنیدن هر آنچه که در اطرافتان اتفاق می افتد می کند و محتوای صوتی مورد علاقه ی شما را هم ارائه می کند با نام Trekz Titanium عرضه می شود.

این هدفون ها اساسا برای آزاد گذاشتن گوش شما طراحی می شود و بنابراین شما می توانید هنگامی که در حال تمرین یا رانندگی می باشید و از این هدفون ها استفاده می کنید احساس ایمنی و راحتی داشته باشید. در حقیقت این هدفون ها صدا را از طریق استخوان گونه با استفاده از هدایت استخوان ارائه می دهند.

فریم این هدفون ها از تیتانیوم ساخته شده و دارای یک سیستم LeakSlayer می باشد که به کاهش از دست رفتن صدا کمک می کند. این هدفون ها دارای میکروفون های دوگانه ی لغو صدا می باشند و با تایید IP55 در برابر عرق مقاوم هستند. این میکروفون های دوگانه به شما این امکان را می دهد که با استفاده از این هدفون ها تماس بگیرید و یک EQ پیش تنظیم شده برای ارتقای عملکرد باس این هدفون ها وجود دارد.

یک باتری که برای ۶ ساعت شنیدن موسیقی و یا مکالمه در هر بار شارژ کفایت می کند برای این هدفون در نظر گرفته شده است و آنها با استفاده از بلوتوث و بی سیم با دستگاه شما همگام می شوند. این پروژه توسط Indiegogo با قیمت ۶۵۰۰۰ دلار آغاز گردید و تا کنون تا ۲۱۲۰۰۰ دلار هم افزایش یافته است. شما می توانید با ۱۲۹ دلار یا شاید بیشتر، این Trekz Titanium را تا دسامبر تحویل بگیرید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر