;
coinex

آخرین بسته ی Hue فیلیپس به شما نور بی سیم کم نور ارائه می دهد

بسته ی Hue فیلیپس. آخرین بسته ی Hue فیلیپس به شما نور بی سیم کم نور ارائه می دهد

خانه های ما اساسا در طول قرن گذشته تغییر کرده است. پس چرا ما هنوز هم از روشنایی ای که بر اساس تکنولوژی قرن ۱۹ است استفاده می کنیم؟ مسلما شما هم از سیم کشی خانه و پرداخت پول زیاد بابت آن دل خوشی ندارید اما فیلیپس راه حل بهتری را ارائه می دهد. چراغ های کم نور می توانند حال و هوای دلفریبی را به منزل شما ببخشند. در همین راستا روشنایی Philips Hue می تواند دکور شما را تغییر دهد، منزل شما را ایمن نگه دارد، به آرامش و تمرکز بیشتر شما کمک کند و … .

نور مناسب می تواند فضای شما و حتی احساسات شما را تغییر دهد. با Hue شما می توانید کنترلی کامل از نورهایی که در اطرافتان می باشد را داشته باشید.

این لامپ ها پوششی سفید دارند اما شما می توانید به وسیله ی آنها طیف وسیعی از رنگ ها را شاهد باشید. می توانید شاهد یک غروب آفتاب دلنشین در اتاق پذیرایی خود باشید و یا یک مکان مناسبی برای مطالعه را برای خود به ارمغان بیاورید و … .

شما می توانید با استفاده از گوشی و یا تبلت خود و به صورت بی سیم این نور را کنترل کنید و با کشیدن دست بر روی پانلی از رنگ ها که بر روی گوشیتان قرار می گیرد رنگ ‌آن را به هر رنگی که دوست دارید تغییر دهید. ابتدا می بایستی این لامپ ها را در مکان مورد علاقه ی خود نصب کنید، هولدر آن را در مکان مناسب که وای-فای هم در دسترس می باشد نصب کنید و برنامه ی آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و با استفاده از این برنامه آن ها را روشن و خاموش کنید و یا نور آنها را تغییر دهید.

تنها چالشی که برای استفاده از این وجود دارد پیدا کردن یک مکان برای قرار دادن یک هولدر برای سوئیچ از راه دور باتری می باشد. بعد از آن شما می توانید تنها با یک کلیک کردن بر روی دکمه ی آن ده ها لامپ را روشن کنید. این کیت به قیمت ۴۰ دلار می باشد که این سپتامبر در امریکای شمالی در دسترس قرار می گیرد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر