;
coinex

گوشی هوشمند Archos Diamond S مجهز به صفحه نمایش سوپر آمولد

گوشی هوشمند Archos Diamond S. آخرین گوشی که از تکنولوژی صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده می کند و امروز اعلام شد، Archos Diamond می باشد.

در حالی که اکثر گوشی های هوشمندی که قابلیت صفحه نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) را به نمایش می گذارند، توسط سامسونگ ساخته می شوند، در حال حاضر ما گوشی های دیگری هم به جز سامسونگ را می بینیم که از این تکنولوژی استفاده می کند. آخرین گوشی که از این تکنولوژی صفحه نمایش استفاده می کند و امروز اعلام شد، Archos Diamond S می باشد.

صفحه نمایش سوپر آمولد از گوشی Archos Diamond S پنج اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسلی می باشد. این گوشی هوشمند جدید از یک پردازنده ی ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی MediaTek MT6753 با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتز بهره می گیرد و اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند. در پشت این گوشی که شیشه مانند می باشد، یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی و در جلو هم یک دوربین ۸ مگا پیکسلی می توان یافت. از قابلیت های دیگر آن می توان به اتصال LTE، پشتیبانی دو سیم کارت، ۲ گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. Archos، فروش Diamond S را در نوامبر (در ایالات متحده و اروپا) با قیمت ۲۵۰ دلار، شروع می کند.

همچنین Archos امروز از اولین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز۱۰ موبایل خود خبر داد: 50 Cesium (که در واقع دارای یک معادل از اندروید لالی پاپ به نام 50e Helium می باشد). هر سه گوشی هوشمند جدید Archos در اوایل سپتامبر در رویداد IFA 2015 به نمایش گذاشته می شوند.

 در پشت این گوشی که شیشه مانند می باشد، یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی و در جلو هم یک دوربین ۸ مگا پیکسلی می توان یافت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر