;
coinex

نمونه ی صفحه نمایش قابل خم شدن که یک ورودی برای گوشی ها فراهم می کند

صفحه نمایش قابل خم شدن. این گوشی با یک سنسور خم شو مجهز می شود و می تواند در واقع به عنوان یک شکل از ورودی مانند یک قلم یا انگشت سیگنال های ورودی را برای سیستم عامل گوشی و برنامه ها بر روی صفحه نمایش فراهم کند.

این گوشی دارای صفحه نمایشی با قابلیت خم شدن می باشد و این، تنها محض نمایش نیست: این گوشی با یک سنسور خم شو مجهز می شود و می تواند در واقع به عنوان یک شکل از ورودی مانند یک قلم یا انگشت، سیگنال های ورودی را برای سیستم عامل گوشی و برنامه ها بر روی صفحه نمایش فراهم کند.

این دستگاه که دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی آمولد (AMOLED) با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ می باشد، اولین بار توسط Engadget در Touch Taiwan 2015، که یک نمایشگاه برای پانل لمسی و سازندگان فیلم نوری در تایپه می باشد، گزارش شده است. AUO ادعا می کند که این صفحه نمایش، نشکن می باشد و از آنجایی که این دستگاه می تواند تا ۶ درجه خم شود، برای صفحه نمایش های با وضوح بالاتر مناسب می باشد.

در انیمیشن زیر مشخص است که چگونه خم کردن این تلفن می تواند برنامه ی Google Earth را کنترل کند و همانطور که می بینید می توان آن را چرخاند و یا بر روی آن زوم کرد. از کاربردهای دیگر این دستگاه که می توان از آن ها بهره برد، صفحات پیشبرد در حال خواندن، فعال کردن دوربین با چرخاندن و یا فشردن تلفن، می باشد. اگر این گوشی در جیب شما خیلی خم شود، یک هشدار سمعی می تواند خیلی مفید باشد، هرچند به نظر می رسد اپل برای آیفون بعدی خود، در حال کار بیشتری برای این شاسی می باشد.

در انیمیشن زیر مشخص است که چگونه خم کردن این تلفن می تواند برنامه ی Google Earth را کنترل کند و همانطور که می بینید می توان آن را چرخاند و یا بر روی آن زوم کرد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر