;
coinex

ویدیوئی نشان می دهد که چگونه یک قلم S را که در داخل گلکسی نوت 5 سامسونگ گیر کرده است، بیرون بیاوریم

به دلیل مکانیزم داخل دستگاه، که با وجود اهرم داخلی به شدت قلم را در بر می گیرد، ممکن است برای همیشه قلم شکسته، شود،

همانطور که چند روز پیش، گزارش دادیم، به دلیل تغییر طراحی در گلکسی نوت 5 سامسونگ، قرار دادن اشتباه قلم S می تواند منجر به گیر کردن قلم در داخل دستگاه شود و اگر شما سعی کنید آن را بیرون بیاورید، به دلیل مکانیزم داخل دستگاه، که با وجود اهرم داخلی به شدت قلم را در بر می گیرد، ممکن است برای همیشه قلم خراب شده و آسیب جدی به گوشی و قلم زده شود. در نتیجه در وحله اول با احتیاط و درج درست S Pen از خراب شدن نوت 5 خود جلوگیری کنید، ولی اگر به دلیل سهل انگاری خودتان یا فردی دیگری که نوت 5 شما را در اختیار دارد، قلم در درگاه گیر کرد با دیدن این ویدئو یوتیوب برای درست خارج کردن آن، اقدام کنید.

این ویدئو، یک روش نسبتا آسان و ارزان را برای خارج کردن قلم استایلوس نوت 5 به شما می آموزد که با دیدن آن با خیال راحت می توانید آن را از گوشی خود خارج کنید. برای این کار فقط به یک کاغذ و قیچی و توانایی جهت یابی نیاز دارید.

ممکن است فکر کنید که هیچ عقل سلیمی S Pen را معکوس وارد درگاه گلکسی نوت 5 نمی کند و این اتفاق ممکن نیست برای شما رخ دهد، اما این حادثه یک آن ممکن است اتفاق افتد یا حتی ممکن است شما تلفن خود را به یک دوست قرض بدهید و او این اشتباه را مرتکب شود یا کودکتان، قلم s را به اشتباه وارد دستگاه کند و در نهایت شما بمانید و یک قلم S گیر کرده در گوشی خود، که می تواند آن را در معرض خطر آسیب همیشگی قرار دهد. زمانی که در این موقعیت قرار می گیرید، به طور غریزی ابتدا، مبادرت به کشیدن آن می کنید، در حالی که با کشیدن تنها اوضاع بدتر خواهد شد. فقط این ویدئو را دنبال کنید این روش را به کارگیرید و خواهید دید که قلم S شما به راحتی از دستگاه خارج می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر