;
coinex

سونی اکسپریا Z5 در فیلمی کوتاه ظاهر شد

سونی قصد دارد در روز چهارشنبه در نمایشگاه IFA 2015 در یک رویداد رسانه ای، از سه مدل از سری اکسپریا z5 را پرده برداری کند.

اگر آنقدر مشتاق سونی اکسپریا Z5 هستید که دیدن چند ثانیه ای آن برایتان مسرت بخش می باشد، اینجا ویدیو کوتاهی از آن در اختیار است (با مراجعه به لینک منبع می توانید شاهد آن باشید). همانطور که پیش تر هم گزارش دادیم، سونی قصد دارد در روز چهارشنبه در نمایشگاه IFA 2015 در یک رویداد رسانه ای، سه مدل از سری اکسپریا Z5 را پرده برداری کند. در واقع این سه مدل، اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم هستند که گفته شده اکسپریا Z5 پریمیوم، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح 4k و تراکم پیکسل در طیف وسیعی از 801ppi تا 805ppi، می باشد.

گفتنی است هر سه مدل، یک دوربین 23 مگا پیکسلی عقب و یک اسکنر اثر انگشت، دارند. بر اساس گزاراشات قبلی با توجه به اینکه اسکنر اثر انگشت در سمت راست و بالای این گوشی ها، قرار دارد، سونی مجبور شده، دکمه پاور و ولوم صدا را پایین قرار دهد. البته طبق معمول سریِ Z سونی، هر سه گوشی ضد آب و گرد و غبار نیز هستند.

از نظر ساختار داخلی، هر سه مدل اکسپریا Z5 دارای پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 810 و پردازنده گرافیکی آدرِنو 430 می باشند. البته در گدشته سونی از اسنپدراگون 810 در ساختار اکسپریا Z3 پلاس و اکسپریا Z4 استفاده کرده بود و در حالی که کاربران به خاطر تولید حرارت بیش از حد این گوشی ها شکایت داشتند، با این حال تغییر رویه نداد، پس به نظر می رسد داغ شدن گوشی ها به دلیل وجود این پردازنده نبوده است و شاید سونی در روز چهار شنبه به این مسئله نیز اشاره کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر