;
coinex

آلکاتل از OneTouch Xess رونمایی می کند

OneTouch Xess. این مدل آلکاتل (Alcatel  OneTouch Xess) به تازگی رسمی شده و یک تبلت خیلی بزرگ با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی می باشد.

این مدل آلکاتل (Alcatel  OneTouch Xess) به تازگی رسمی شده و یک تبلت خیلی بزرگ با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی می باشد. با این ویژگی آیا باز هم می توان آن را تبلت خطاب کرد؟

صرفنظر از این ویژگی، این تبلت به همراه یک پایه ای می باشد که می توان آن را در زوایای مختلف (۳۰، ۵۰ . ۷۰ درجه) قرار داد، بنابراین لازم نیست که شما یک تبلت نسبتا سنگین را در دست نگه دارید. این تبلت یک قلم استایلس را که می تواند برای طراحی و حاشیه نویسی مناسب باشد، به نمایش می گذارد.

صرفنظر از این ویژگی، این تبلت به همراه یک پایه ای می باشد که می توان آن را در زوایای مختلف (۳۰، ۵۰ . ۷۰ درجه) قرار داد، بنابراین لازم نیست که شما یک تبلت نسبتا سنگین را در دست نگه دارید.

ویژگی بارز دیگری که می توان از این تبلت نام برد، اسپیکرهای دوگانه ی JBL (توسط هارمن رونمایی شد) می باشد که دارای توان خروجی ۳ وات است و برای یک تبلت، اسپیکر کاملا قدرتمندی محسوب می شود.

باید این نکته را هم ذکر کنیم  که آلکاتل با پشتیبانی از حرکات دست حین استفاده از تبلت، برای کسانی که مرتب در حال کار در آشپزخانه و در حال آشپزی می باشند و اکثر اوقات دستهایشان چرب می باشد، هدف گذاری شده است. با این روش لازم نیست که مرتب دستتان را بشویید و خشک کنید و سپس از تبلت استفاده کنید.

Stan Hu از آلکاتل می گوید: Xess یکی از محصولات  جدید مورد علاقه ی ما می باشد چرا که این فرمت بزرگ با جهت دار شدن به سمت خانواده، جمعیت کثیری  در خانه و یا محل کار می توانند از آن استفاده کنند.

در اینجا به طور خلاصه و مفید چند ویژگی و مشخصه ی بارز این تبلت را ذکر می کنیم:

پلت فرم: اندروید ۵.۱ لالی پاپ

ابعاد: ۹.۱۵ ×۲۶۶.۵ ×۴۱۶.۵ میلی متر

صفحه نمایش: صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی

تراشه ی سیستم: پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک (MediaTek MT8783T) با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتز

رم: ۲ گیگابایت LPDDR3

حافظه: ۳۲ گیگابایت با پشتیبانی از کارت های میکرو اس دی (microSD)

باتری: ۱۰۰۰۰ میلی آمپری

صفحه نمایش: صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر