;
coinex

فایر فاکس برای iOS در پایان سال جاری بر روی اپ استور خواهد آمد

فایر فاکس برای iOS در پایان سال جاری بر روی اپ استور خواهد آمد

موزیلا امروز اعلام کرد که پیش نمایش نسخه برنامه ی iOS خود در نیوزلند را آغاز کرده است. بعد از جمع آوری بازخورد کاربران iOS در این کشور، این شرکت پیش نمایش برنامه ی خود را برای گسترش آن در جهان، در چند کشور ارائه خواهد داد . عرضه ی جهانی این برنامه قبل از پایان سال جاری میلادی اتفاق خواهد افتاد. مطابق با اعلام موزیلا، پیش نمایش این برنامه شامل ویژگی ای به نام جست و جوی هوشمند (Intelligent Search) است که به کاربران برخی پیشنهادات را راجع به نتایج جست و جویشان و همچنین گزینه های مختلفی را برای انتخاب، ارائه می دهد.

فایرفاکس برای سیستم عامل iOS به کاربران اجازه می دهد تا از طریق حساب کاربری فایرفاکس، کلمه ی عبور، تب های دلخواه و همچنین تاریخچه ی مرورگر را به روی آیفون خود بیاورند. ویژگی جالب دیگر این مرورگر، Visual Tabs نام دارد که امکان حرکت کردن بصری بر روی تب های باز را به کاربران می دهد.

موزیلا به طور جدی از بازخورد کاربران در ساخت یک بروزر بهتر استفاده کرده است. حتی پروسه ای در این باره وجود دارد که شما می توانید از طریق آن، نظرات و بازخورد های خود را راجع به برنامه بیان کنید.

دسامبر سال گذشته بود که موزیلا سر انجام تصمیم گرفت تا نسخه ی iOS برنامه اش را تولید کند. پیش از این نیز موزیلا حمایت خود از تولید بروزر برای این پلتفرم را اعلام کرده و گفته بود تا زمانی که اپل محدودیت های خود را در مرورگر شخص ثالث ارائه شده در فروشگاه اپ استور را بردارد صبر می کند.

تصمیم موزیلا مبنی بر ساخت بروزر برای iOS به طور حتم خبر خوشخال کننده ای برای طرفداران این بروزر که از سیستم عامل iOS استفاده می کنند خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر