;
coinex

هارمن، گروهی از اسپیکرها و هدفون های جدید را رونمایی می کند

 اسپیکرها و هدفون های جدید. امروز از یک گروه از اسپیکرها و هدفون های جدید JBL و Harman Kardon  از جمله اسپیکرهای دستی و قابل حمل، بلندگوها برای تلویزیون، هدفون، هدفون لغو کننده ی سر و صدا و نویز و ... در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری شد.

امروز از یک گروه از اسپیکرها و هدفون های جدید JBL و هارمن کاردن (Harman Kardon) از جمله اسپیکرهای دستی و قابل حمل، بلندگوها برای تلویزیون، هدفون، هدفون لغو کننده ی سر و صدا و نویز و … در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری شد. این هدفون ها در نقاط مختلف و بدیهی است که با قیمت های مختلف، طی هفته های آینده منتشر می شوند. سری های جدید JBL Everest از جمله مدل پرچمدار آن یعنی JBL Everest ELITE 700 در راس همه ی آنها قرار گرفت.

این سری های JBL Everest، هدفون های بی سیم در سبک های مختلفی را در بر می گیرد که عبارتند از: داخل گوش، بیرون گوش و اطراف گوش. از قابلیت های آن ها می توان به بلوتوث ۴ و تکنولوژی NXTGen Active Noise Canceling، JBL Pro Audio، TruNote Auto Sound Calibration، ShareMe 2.0، عملکرد Auto-Off  و پشتیبانی از برنامه ی My JBL Headphones اشاره کرد.

مدل سری های ELITE 700 در دو رنگ سفید و مشکی و به قیمت ۲۴۹.۹۹ پوند (حدود ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان) در دسترس قرار می گیرند، در حالی که Everest 700 به قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند (حدود ۸۵۵ هزار تومان)، Everest 300 به قیمت ۱۱۹.۹۹ پوند (حدود ۶۰۰ هزار تومان) و هدفون های Evernote 100 به قیمت ۷۹.۹۹ پوند (حدود ۴۰۰ هزار تومان) عرضه می شوند. این خط تولید، ماه آینده در سطح جهانی راه اندازی می شود.

در کنار اینها سری های هدفون های ورزشی جدید JBL که از مدل های زیر تشکیل شده است،

در کنار اینها سری های هدفون های ورزشی جدید JBL که از مدل های زیر تشکیل شده است، قرار می گیرد:

JBL Reflect Mini BT با قیمت ۷۹.۹۵ پوند (حدود ۴۰۰ هزار تومان)، JBL Reflect Aware با قیمت ۱۴۹.۹۹ پوند (حدود ۷۵۰ هزار تومان) و JBL Grip با قیمت شروع ۱۶.۹۹ دلار (حدود ۸۵ هزار تومان).

هرکدام از آنها قابلیت های مختص خود را دارند. مثلا گفته می شود که JBL Reflect Mini BT بسیار راحت و با ثبات می باشد، Reflect Aware اولین هدفون ورزشی می باشد که با تکنولوژی لغو نویز (noice canceling) ترکیب شده است و در نهایت Grip JBL (که خود دو مدل مختلف را پوشش می دهد) ایجاد شده است.

و در نهایت به همراه این هدفون ها اسپیکرهای زیر هم عرضه شده است: بلندگوی JBL Boost TV به قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند (حدود ۸۵۵ هزار تومان)، اسپیکر دستی و قابل حمل JBL Plus 2 Bluetooth با قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند (حدود ۸۵۵ هزار تومان)، اسپیکر قابل حمل ماشین JBL Trip با قیمت ۷۹.۹۹ پوند (حدود ۴۰۰ هزار تومان) و اسپیکر قابل حمل فوق العاده باریک Harman Kardon Esquire 2 "sophisticated" با قیمت ۱۹۹.۹۹ پوند (حدود ۱ میلیون تومان).

و در نهایت به همراه این هدفون ها اسپیکرهای زیر هم عرضه شده است: بلندگوی JBL Boost TV به قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند (حدود ۸۵۵ هزار تومان)، اسپیکر دستی و قابل حمل JBL Plus 2 Bluetooth با قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند (حدود ۸۵۵ هزار تومان)، اسپیکر قابل حمل ماشین JBL Trip با قیمت ۷۹.۹۹ پوند (حدود ۴۰۰ هزار تومان) و اسپیکر قابل حمل فوق العاده باریک Harman Kardon Esquire 2 “sophisticated” با قیمت ۱۹۹.۹۹ پوند (حدود ۱ میلیون تومان).

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر