;
coinex

نخستین نمونه ویدئو 4K و 1080 پیکسلی سونی اکسپریا Z5

همانطور که سونی ادعا کرده بود که این گوشی هوشمند با نوعی سیستم فوکوس خودکار هیبریدی “، در مراسم IFA 2015 امسال، اعلان خواهد شد

وقتی در مورد سونی اکسپریا Z5 صحبت می کنیم، علاوه بر طراحی به روز شده خیلی خوب و اسکنر اثر انگشت جدید بسیار عالی آن، صحبت از عملکرد دوربین این دستگاه، به میان می آید. تخصص این شرکت ژاپنی در این زمینه بی نظیر است. سونی با سنسور جدید 1/2.3″ Exmor RS در کنار قدرت تصویر برداری 23 مگاپیکسلی خود بار دیگر به رقابت با دیگر پرچمداران برخواسته است. هر چند خیلی زود است که بگوییم چقدر این شرکت در این زمینه خوب عمل کرده است ولی با دیدن ویدئویی که فون آرنا در طول نمایشگاه IFA 2015 برلین گرفته است، می توان کمی راجع به کیفیت دوربین این گوشی قضاوت کرد (آن ها را در لینک منبع مشاهده خواهید کرد).

همانطور که از پرچمدار سال 2015 سونی انتظار می رود، سونی اکسپریا Z5 یک دوربین فیلمبرداری کامل با توانایی فیلم برداری 4k در 29 فریم در ثانیه دارد. اگر شما نمی خواهید، حافظه داخلی خود را برای ذخیره این فایل ها بزرگ 4k هدر دهید یا به زبان ساده علاقه ای به دیدن فیلم با این کیفیت ندارید، گزینه ویدیو 1080 پیکسلی، هم در 60 فریم در ثانیه و هم در 30 فریم در ثانیه، هنوز هم وجود دارد.

فراتر از نارسایی مشخصات، همانطور که سونی ادعا کرده بود که این گوشی هوشمند با نوعی سیستم فوکوس خودکار هیبریدی، در مراسم IFA 2015 امسال، اعلان خواهد شد، اکنون از دیدن اینکه ادعای آن صحت داشته و تکنولوژی فوکس فوق العاده سریع HybridAF سونی، وجود دارد، بسیار به وجد آمده ایم. خصوصا کارائی آن هنگام فیلمبرداری تحت فوکوس خودکار مداوم (CAF) بسیار شگفت آور بوده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر