;
coinex

توشیبا از کارت رسانه ی ۱۶ گیگا بایتی SDHC TransferJet پرده برداری کرد

کارت رسانه ی ۱۶ گیگا بایتی SDHC TransferJet. در نمایشگاه IFA  برلین، توشیبا، کارت جدید ۱۶ گیگا بایتی SDHC را معرفی کرد و همراه با آن هم  مموری کلاس ۱۰ (Class 10) و هم پشتیبانی  از تکنولوژی TransferJet می آید.

در نمایشگاه IFA  برلین، توشیبا، کارت جدید ۱۶ گیگا بایتی SDHC را معرفی کردکه همراه با آن، هم  مموری کلاس ۱۰ (Class 10) و هم پشتیبانی  از تکنولوژی TransferJet می آید. کاربران با استفاده از این تکنولوژی بی سیم، و با یک آداپتور TransferJet  می توانند ویدئوها و عکس ها را از یک دوربین به یک دستگاه موبایل و یا کامپیوتر منتقل کنند.

این شرکت، این کارت را اولین بار برای بازار ژاپنی ها در ماه جولای معرفی کرد. کاربران با استفاده ازاین تکنولوژی TransferJet می توانند محتوا را بین دستگاه ها و به صورت بی سیم با سرعت ۵۶۰ مگا بایت در ثانیه منتقل کنند. این فرایند انتقال بسیار شبیه به NFC و با تپ کردن دو دستگاه ترنسفرجت با هم، آغاز می شود.

هر دو دستگاه اندروید و iOS از طریق میکرو یو اس بی (micro USB) و آداپتورهای برقی پشتیبانی می شوند. توشیبا می گوید، اتصالات بین دستگاه ها ایمن است و همچنین اطلاعات برای جلوگیری از دسترسی دیگران حفظ می شوند. این برنامه ی تلفن همراه ترنسفرجت باید بر روی دستگاه گیرنده به منظور انتقال نصب شده باشد.

توشیبا درباره ی قیمت و زمان دسترسی آن حرفی نزده است، اما قبلا این کارت را برای ژاپن اعلام کرده است. این موضوع که آیا این کارت به بازار ایالات متحده  و جاهای دیگر وارد می شود یا خیر، هنوز کاملا مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشیم.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر