;
coinex

آزمایش سرعت فوکوس خودکار هیبرید دوربین اکسپریا Z5

 یکی از بهترین ویژگی های پرچمداران جدید سونی، وجود دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی است

در نمایشگاه IFA سال 2015، ما افتخار آشنایی با آخرین و بزرگترین دستگاه های اندرویدی سونی، یعنی سونی اکسپریا Z5 سونی اکسپریا Z5 کامپکت و سونی اکسپریا Z5 پرمیوم را داشتیم. هر سه، ترکیبی از سیلیکون قدرت مند با طراحی شیشه و فلزی شیک هستند و باعث شده است که به عنوان گوشی های هوشمند ارزشمند و هیجان انگیز محسوب شوند. اما همیشه هنگامی که صحبت از گوشی های سونی به میان می آید، توجه به دوربین آن منعطف می شود، یکی از بهترین ویژگی های پرچمداران جدید سونی، وجود دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی است و با این وجود، کیفیت تصویر فوق العاده ای نیز خواهند داشت.

کیفیت تصویر، یک مسئله است و از طرف دیگر، سرعت دوربین داستانی کاملا متفاوت می باشد. هر دو عامل برای کسانی که عکاسی برایشان مهم است، اهمیت ویژه ای دارد و سونی نیز این را به خوبی می داند. به عنوان یک فاکتور اصلی، سونی تلاش زیادی برای بهبود مورد دوم انجام داده است. این کمپانی در واقع برای افزایش دقت از تشخیص کنتراست و برای بهبود سرعت از تشخیص فاز استفاده کرده است و نام ترکیب این دو را فوکس خودکار هیبرید نامیده است. از این طریق قادر است، بر روی یک شی در کمتر از 0.03 ثانیه زوم کند، که حدودا 10 برابر سریع تر از یک چشم بر هم زدن است. برای اینکه راحت تر مقایسه و درک کنید، باید بگوییم، این عمل در گوشی های سال گذشته 0.27 تا 0.3 ثانیه صورت می گرفت.

اما آیا دوربین دوربین سونی اکسپریا Z5 به همان سرعتی که سونی ادعا می کند، می باشد یا فقط به صورت شکستن رکورد، تنها در قلمرو تئوری است؟ فون آرنا ویدئویی دارد که در آن، نتایج بسیار امیدوار کننده است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر