;
coinex

قوی ترین دوربین جهان؛ کانن، سنسور ۲۵۰ مگا پیکسلی APS-H CMOS را توسعه می دهد

سنسور ۲۵۰ مگا پیکسلی کانن. کانن از توسعه ی یک سنسور CMOS جدید برای دوربین های دیجیتال که دارای بالاترین رزولوشن در جهان می باشند، خبر داد.

کانن از توسعه ی یک سنسور CMOS جدید برای دوربین های دیجیتال که دارای بالاترین رزولوشن در جهان می باشند، خبر داد. این سنسور با نام APS-H و رزولوشن ۲۵۰ مگا پیکسل می باشد که کیفیتی ۱۲۶۰۰×۱۹۵۸۰ پیکسلی ارائه می دهد. این سنسور کوچک به اندازه ی ۲۰.۲×۲۹.۲ میلی متر است و بیشترین تعداد پیکسل را دارد و یک سنسور CMOS با اندازه ای کوچکتر از یک سنسور فول فریم ۳۵ میلی متری می باشد.

این سنسور دوربین با وضوح بالا می تواند شاهکارهایی را از خود به نمایش بگذارد. کانن می گوید هنگامی که این سنسور جدید در دوربین نصب شده، قادر به ضبط حروف نوشته شده در کنار هواپیما در فاصله ی ۱۸ کیلومتری بوده است.

این سنسور جدید کانن با وجود تعداد پیکسل بالا دارای یک سرعت فوق العاده بالا با سرعت ۱.۲۵ میلیارد پیکسل در ثانیه در بازخوانی سیگنال می باشد که این به لطف پیشرفت در کوچک سازی مدار و ارتقای تکنولوژی پردازش سیگنال می باشد.

ویدئویی که توسط این سنسور ضبط می شود، کیفیت تصویری ۱۲۵ برابر فول اچ دی (HD) و ۳۰ برابر ویدئوی 4K ارائه می دهد. این نوع سنسور به کاربران امکان کشیدن و بزرگ نمایی تصاویر ویدئویی را بدون کاهش کیفیت و وضوح تصویر ارائه می دهد. این سنسور برای نظارت و جلوگیری از جرایم مربوط به ابزار های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد که استفاده از این سنسور در یک دوربین دیجیتال مصرف کننده بعید باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فوق العاده – عالی – محشر – لطفا بیشتر توضیح بدید که مثلا از کجا میشه این محصول فوق العاده رو خریداری کرد

    پاسخ

    فیلمی از محصول بگزارید وقیمت محصول چنده؟ واز کجا میشه تهیه کرد

    پاسخ