;
coinex

لنوو وایب ایکس ۳ به طور کامل رونمایی شد

لنوو وایب ایکس۳. از آنجایی که این دستگاه توسط مرکز صدور گواهینامه ی مخابرات چین تایید شده است، به نظر می رسد که برای خرید به زودی در دسترس قرار می گیرد (حداقل در برخی مناطق).

گوشی لنوو وایب ایکس ۳ (Lenovo Vibe X3) گوشی هوشمند اعلام نشده ای است که اولین بار در ماه فوریه نشان داده شد. از آنجایی که این دستگاه توسط مرکز صدور گواهینامه ی مخابرات چین (Telecommunications Certification Center) تایید شده است، به نظر می رسد که برای خرید به زودی در دسترس قرار می گیرد (حداقل در برخی مناطق). به لطف این تایید ما هم اکنون می توانیم نگاه دقیق تر و بهتری به این گوشی و ویژگی های آن بیندازیم.

این گوشی هوشمند جدید لنوو اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ را اجرا می کند و به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی (شایعات قبلی به صفحه نمایش ۵ اینچی اشاره داشتند) مجهز می شود. این گوشی از یک پردازنده ی ۶ هسته ای کوآلکام اسنپدراگون ۸۰۸ بهره می برد. ابعاد این دستگاه ۹.۴×۷۶.۴×۱۵۴ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم می باشد. از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به اتصال LTE، اسپیکر دوگانه در جلوی گوشی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا اشاره کرد.

در پشت این گوشی وایب ایکس ۳ می توانیم شاهد یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با فلش دو گانه ی LED باشیم و در جلوی این گوشی هم از یک دوربین ۸ مگا پیکسلی استفاده شده است.

در حال حاضر هیچ صحبتی از اینکه کجا و با چه قیمتی این گوشی در دسترس قرار می گیرد، نشده است. اما هر زمانی که ما به اطلاعات بیشتری در این رابطه دست یافتیم، شما را از آن باخبر می کنیم.

در پشت این گوشی وایب ایکس۳ می توانیم شاهد یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین ۲۱ مگا پیکسلی با فلش دوگانه ی LED باشیم و در جلوی این گوشی هم از یک دوربین ۸ مگا پیکسلی استفاده شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر